אבי אג׳ימן פורש מתפקיד מנמ"ר פוקס – ועובר לג'יימס ריצ'רדסון

אג'ימן עוזב את פוקס לאחר חמש שנים וחצי בתפקיד, ויחליף את גיל מליק כסמנכ"ל מערכות מידע בג'יימס ריצ'רדסון ● הוא היה אחראי לפרויקטי IT רבים בפוקס, בהם הקמת מערכי המחשוב של מותגים וחנויות רבות, פרויקט DR והעברת השרתים לחווה חיצונית

אבי אג'ימן, המנמ"ר היוצא של פוקס וסמנכ"ל מערכות המידע הנכנס של ג'יימס ריצ'רדסון. צילום: מתן אג'ימן

אבי אג'ימן עובר מעולם האופנה לדיוטי פרי: אג'ימן, מנמ"ר רשת פוקס, הודיע באחרונה להנהלת החברה על כוונתו לסיים את תפקידו, לאחר חמש שנים וחצי. בקרוב הוא יתחיל לכהן כסמנכ"ל מערכות המידע של ג'יימס ריצ'רדסון, במקום גיל מליק. טרם מונה לו מחליף.

בטרם הגיע לפוקס, היה אג׳ימן סמנכ"ל מערכות המידע של סודסקו סיבוס ומנמ"ר קו-אופ ישראל. הוא הוביל ברשת האופנה מספר תהליכי IT מרכזיים. "בתחילת דרכי בקבוצה, היו תחת אחריותי המותגים פוקס, פוקס הום ואמריקן איגל, עם שלושה אנשי צוות בלבד, וכיום אנחנו מונים 13 איש", הוא אמר בשיחה עם אנשים ומחשבים. זאת, לאחר שהוא היה אחראי להקמת מערכות המחשוב של מותגים נוספים של הרשת.

"בניית מערכות המחשוב לחברות הללו הייתה עבורי האתגר הגדול ביותר", ציין אג׳ימן. "שונות התהליכים בכל חברה הצריכה בניית מערכות שונות זו מזו, כדי שיוכלו למלא את הצרכים השונים ולתפעל חברות שונות על פי צורת התנהלותן".

במקביל, הוא היה אחראי על ניהול פרויקטים נוספים כגון בניית מחסן לוגיסטי, בניית אתר התאוששות מאסון, העברת השרתים לחווה חיצונית, העברת האחסון המרכזי למערכת All Flash, בניית מערכת BI לכל המותגים ועבודה עם מספונים. כמו כן, הוא ניהל את ההיבטים המחשוביים של הקמת מאות חנויות ומועדון הלקוחות של החברה.

"למדתי שכדי להצליח, מעל לכל יש צורך בבניית צוות מקצוען ונאמן, שמאמין בי ובדרכי ושיהיה מוכן להילחם למעני. צוות שיודע לעבוד בשיתוף פעולה ולתמוך האחד בשני גם ברגעים הקשים. ללא צוות שכזה היה בלתי אפשרי לצלוח ולהגיע להישגים הללו", ציין אג'ימן.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים