קווין טרנר, מיקרוסופט: "נכפיל השנה את תקציב המו"פ שלנו – שיסתכם בכ-9.5 מיליארד דולרים"

"רבות מההשקעות של מיקרוסופט במו"פ הן בתחום מיחשוב הענן", אמר קווין טרנר, ה-COO של הענקית מרדמונד, בתערוכת CeBit ● "החלטנו להשקיע רבות במו"פ, כמענה למצב הכלכלי הגרוע בעולם, ממנו הוא מתאושש רק עתה. הפיתוחים שלנו הם מבוססי חדשנות פנימית"

מיקרוסופט (Microsoft) מתכוונת להוציא השנה על מחקר ופיתוח תקציב ענק של 9.5 מיליארד דולרים – סכום כפול מזה שהוצא ב-2009, כך הודיע קווין טרנר, מנהל התפעול הראשי (COO) של החברה.

טרנר היה דובר המפתח היום (ה') בכנס סביט (CeBit) השנתי שנערך בהנובר שבגרמניה. הוא ציין, כי הנתון המספרי הוא הגבוה ביותר בענף ההיי-טק, ורחוק שלושה מיליארד דולרים מההשקעה של החברה שלאחריה בתחום, אותה לא ציין בשמה. טרנר פירט ואמר, כי רבות מההשקעות של מיקרוסופט במו"פ הן בתחום שירותי מיחשוב בענן.

"החלטנו להשקיע רבות במו"פ, כמענה למצב הכלכלי הגרוע בעולם, ממנו הוא מתאושש רק עתה", אמר טרנר, "הפיתוחים שלנו הם מבוססי חדשנות פנימית". לדבריו, לחברה יש יותר שירותים מבוססי ענן מאשר לכל חברה אחרת – החל משירותי מייל לצרכנים פרטיים, ועד לשירותים מבוססי ענן לארגונים, דוגמת CRM. "בכוונתנו לשנות את החברה ולהמציא אותה מחדש", אמר טרנר, "נוביל בסביבת הענן".

למרות זאת, ציין, חלק משמעותי מהכנסות החברה יבוא מעולם התוכנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים