שירות סקייפ יוצע בחנות Ovi של נוקיה

שירות שיחות הטלפון באינטרנט יוצע בחינם למשתמשים פרטיים בעלי טלפונים חכמים המצוידים במערכת ההפעלה סימביאן ● יותר מ-200 מיליון משתמשים ברחבי העולם הם בעלי גישה לחנות המקוונת של נוקיה, וקצב ההורדה של יישומים ממנה עומד על כ-1.5 מיליון עותקים ליום

חברת סקייפ (Skype), שמציעה שירות שיחות טלפון באינטרנט, מכריזה על שיתוף פעולה שני, תוך מספר שבועות, עם ענקית סלולר. יישום סקייפ לטלפונים חכמים המצוידים במערכת ההפעלה סימביאן (Symbian) יוצע בחנות היישומים המקוונת Ovi של נוקיה (Nokia) – שליותר מ-200 מיליון משתמשים בטלפונים חכמים ברחבי העולם יש גישה אליה.

היישום, Skype for Symbian, יוצע להורדה מהחנות בחינם למשתמשים פרטיים ברחבי העולם.

ההסכם החדש בא לאחר שבחודש שעבר חתמה סקייפ על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת הסלולר הגדולה בארצות הברית, וריזון (Verizon Wireless).

סקייפ מציעה שיחות טלפון אינטרנטיות למשתמשי מחשב (בחינם בין משתמשי סקייפ לבין עצמם ובתעריף מוזל לקווי טלפון רגילים) מאז 2003, וכיום היא משרתת כ-520 מיליון משתמשים רשומים ברחבי העולם. עם זאת, מאחר שבמרבית חברות הסלולר רואים בשירותי סקייפ איום של ממש, הן נמנעו מלשתף עמה פעולה.

מנוקיה נמסר, כי קצב ההורדה של יישומים מחנות Ovi עומד על כ-1.5 מיליון עותקים ליום, בהשוואה לכמיליון עותקים ליום אך לפני שלושה חודשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים