ספרטה בנק הגרמני הטמיע מערכת NAV360 של ITNavigator הישראלית; שווי העסקה: כמיליון ש'
המערכת שהוטמעה מאפשרת ניהול מרכזי של מערכות אווייה בכל החברות של הקבוצה ● הניהול מתבצע דרך ממשק ווב, שכולל מנגנון הרשאות מבוסס Multi tenancy, המחלק את המערכת המותקנת בארגון לתתי ארגונים וירטואליים
קבוצת ספרטה בנק הגרמנית הטמיעה את הפתרון NAV360 של החברה הישראלית ITNavigator לניהול מרכזי של מערכות אווייה (AVAYA). ההטמעה ארכה פחות מחודש, ושווי העסקה נאמד בכמיליון שקלים.
ספרטה הטמיעה את המערכת כחלק מיישום פתרון IP Telephony ו-Contact Center מבוסס אווייה בכל חברות הבנק. המערכת תנהל את כל 22,000 שלוחות הטלפונייה ואלף עמדות ה-Contact center המשמשות אותה.
מערכת זו מאפשרת לקבוצה יכולת ניהול דרך ממשק ווב, שכולל מנגנון הרשאות מבוסס Multi tenancy, המחלק את המערכת המותקנת בארגון לתתי ארגונים וירטואליים. כל תת ארגון יכול לנהל את החלק שלו במערך האווייה של החברה. גם משתמשים ללא שום רקע טכני יכולים לבצע פעולות אדמניסטרציה באמצעות מנגנון זה, בכפוף להרשאות הניתנות להם.
"ה-NAV360 מאפשרת לצוות ה IT של ספרטה להאציל סמכויות ניהול של כל פתרונות האווייה המותקנים בחברה למשתמשי קצה, דבר המקל באופן משמעותי על עומס העבודה והניהול היומיומי של מערך הטלפוניה וה-Contact center בחברה" , אמר אריק שטילמן, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-ITNavigator.
לדבריו, "בעזרת ה-NAV360, כל משתמש בארגון יכול להפוך למנהל המערכת, בכפוף להרשאות הניתנות לו. זה מאפשר לצוות ה-IT של ספרטה להתעמק בעסקי הליבה של הבנק במקום להפוך לצוות טלפוניה או להעסיק חברה חיצונית שתבצע את עבודת הניהול בשבילם במיקור-חוץ. ה-ROI המהיר של יישום NAV360 בא לידי ביטוי בספרטה בנק בצורה הברורה ביותר".
תגובות
(0)