נתקע לכם המחשב ואתם אובדי עצות? הכירו את האפליקציה שתסייע לכם מרחוק

Vuforia Chalk מאפשרת לאנשים במיקומים שונים לשתף תצוגה חיה של מכשיר מקולקל ולצפות בהסבר הדרכה לתיקונו על גבי המכשיר תוך שימוש בסמארטפון ובטכנולוגיית מציאות רבודה

31/01/2019 11:02
Vuforia Chalk. צילום: יח"צ

נתקע לכם המחשב ואתם בעיצומה של משימה חשובה בעבודה? יש לכם אורחים ומכונת הקפה נתקעה בזמן הכנת האספרסו הארוך?  אפליקציית חדשה לתמיכה וסיוע מרחוק מבוססת מציאות רבודה הושקה בימים אלו בישראל ומבקשת לסייע לכם ברגעים מתסכלים אלו ואחרים ואף לחסוך לכם את התסכול הנלווה בהמתנה לקבלת סיוע או שליחת טכנאי משירות הלקוחות של החברה.

האפליקציה Vuforia Chalk, מבית PTC המיוצגת בישראל על ידי מטריקס, מאפשרת לאנשים במיקומים שונים בארץ ובעולם לשתף תצוגה חיה של המערכת או המכשיר הנדרשים בתמיכה ותוך כדי שיחה עם התומך הטכני, לצפות בחיווי ההנחיות על גבי המכשיר תוך שימוש בסמארטפון רגיל ובטכנולוגיית המציאות הרבודה.האפליקציה תומכת ברוב מכשירי iPhone ואנדרואיד.

מאפשרת חיווי מלא של המצב בשטח וסימון ברור של התומך היכן הבעיה

האפליקציה מאפשרת חיווי מלא של המצב בשטח וסימון ברור של התומך היכן הבעיה ומה לעשות כדי לפתור אותה. המיוחד באפליקציה, אמרו בחברה, הוא שלא משנה לאן תזיז את המכשיר, סימון ה"גיר" יישאר על שני המכשירים התומך והנתמך. מדובר בטכנולוגיה מהפכנית המאפשרת זיהוי מיקום מדוייק ברמות של מילימטרים גם בחדר סגור.

בחברה אמרו כי עד עתה עיקר הפניות המתקבלות באפליקציה הן תקלות של אי מציאת מתג או אי הבנת סיטואציה – כלומר צריך ללחוץ על כפתור א' ואז למשוך ידית ב'

אגב, הסימון עם ה"גיר" הוא גם מקור השם לאפליקציה – CHALK ובתרגום לעברית גיר, כלומר סימון על האפליקציה כמו על לוח עם גיר

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים