מלחמת המשחקים של דל

"אנחנו רוצים להראות מי זו דל בכל נושא הגיימינג.נהיה שם בכל מקום, בכל נקודת זמן, להילחם על כל לקוח. מבחינתנו, במיוחד בישראל, אנחנו מתכוונים לעמוד מול כל מתחרה כבר מהיום", אמר אביחי נאמן, מנהל קטגוריית המחשוב לצרכן הפרטי ב-Dell EMC

אביחי נאמן, מנהל קטגוריית מחשוב פרטי ב-דל טכנולוגיות ישראל. צילום: ניב קנטור

דל ישראל הציגה אתמול בערב (ב') את עולם המשחקנות באופן שהיא רוצה להנחיל לשוק הישראלי, וגם הצהרת כוונות לפיה החברה הולכת להילחם חזק על השוק.

כמו בכל העולם, גם בישראל יש התעוררות בשנה האחרונה של שוק מחשבי המשחק, במקביל להתחזקות של ה-eSports שמושך אחריו כבר מעריצים רבים, כאלו שבסופו של דבר גם רוצים להתנסות בבית במשחקיות ברמה גבוהה.

"אנחנו רוצים להראות מי זו דל בכל נושא הגיימינג", אמר אביחי נאמן, מנהל קטגוריית המחשוב לצרכן הפרטי ב-Dell EMC במסיבת העיתונאים שערכה החברה בתל אביב, ובאופן מאוד מתאים, בבר המשחקים LVL UP, "להראות את העוצמה, את מה שיש לנו להציע, את כל הפתרונות שאנחנו יכולים להעניק ללקוח במגדל הפרטי שלו, כולל לקוחות שמחפשים את ההיבט של עלות מול תועלת יותר מהכל ועד לרמת שירות הלקוחות שלנו".

לדבריו, "כל אחד למעשה קורא לעצמו משחקן (גיימר) וזה תחום שכבר נמצא ממש בהתפוצצות, ואנחנו נהיה שם בכל מקום, בכל נקודת זמן, להילחם על כל לקוח. מבחינתנו, במיוחד בישראל, אנחנו מתכוונים לעמוד מול כל מתחרה כבר מהיום".

"לגיימר אין גיל"

ב-2018, כך אמרו בדל, נמכרו בעולם כ-7 מיליון מחשבי משחקים באופן גלובלי עם עלייה של 20% במונחים של שנה לשנה. מדובר בשוק שהתחלופה בו היא יחסית גבוהה. אם ההערכה הייתה בעבר שמשתמש במחשב נייד מחליף למחשב חדש כל 3 שנים, כשבשנים האחרונות יש נטייה גם להגיע ל-4 שנים, כיום שחקני מחשב מחליפים את המכונה שלהם בממוצע כל שנתיים, למרות שהם יקרים יותר מאשר הממוצע בשוק.

מדובר במגמות שכבר מורגשות היטב מזה מספר שנים, והן דחפו את שוק ה-PC כולו להתאוששות יחסית. זו גם הסיבה שדל, כמו יצרניות אחרות, משקיעות משאבים רבים כדי להילחם על השוק המסוים הזה.

"לגיימר אין גיל זה יכול להיות הילד שלי, השכנה ממול, אבא שלי, כל אחד יכול להיות גיימר. ממוצע הגיל לפי סקר שערכנו הוא 37, ויש חתך מאוד יפה של אנשים שמשחקים מעל גיל 50. למעשה לא פחות מ-29% מאלו שמצהירים על עצמם כמשחקנים מגיעים משכבת הגיל הזו", אמר נאמן.

לפי החברה העיצוב של הדור החדש של המחשבים שלהם מבוסס הרבה מאוד על משוב שהם קיבלו מהלקוחות במטרה לעמוד בציפיות ובדרישות של השוק המודרני,
"אנחנו לא מתיימרים למכור בכמויות, אנחנו לא מתיימרים למכור בזול, אנחנו לא שם. אנחנו רוצים שאחרי המחשב הנייד שהלקוח קונה תהיה גם חוויה, כולל בגימור ובאיכות החומרים של המחשבים. אנחנו רוצים להגיע לכל כיס. משחקן זה לאו דווקא אדם שמוציא מהכיס שלו 20 אלף שקלים", הוסיף נאמן.

מחשב נייח חדש מעוצב היטב בשפה שמקובלת בשוק מחשבי המשחקים

החברה תתקוף את שוק המשחקים המקומי בכמה זרועות. הראשונה היא סדרת המחשבים הניידים ה-Inspiron G עם מחשבי G3, G5 ו-G7 שמציעים מחשבים עם מסכי 15.6 ו-17 אינץ' עם רמות הולכות ועולות של מעבדים, עם Core i5/7 ב-G3 ועם תוספת של מעבדי Core i9 ב-G5 ומעלה, וכולל ה-G7 7790 החדש בארץ, שמגיע עם מסך 17.3 אינץ', עם כרטיסי הדור המודרני GeForce RTX2xxx מודרניים עם 8 גיגה-בייט זיכרון תצוגה ועם זמן עבודה שאמור לפי החברה להגיע ליותר מ-8 שעות.

הסדרה גם תציע מחשב נייח חדש מעוצב היטב בשפה שמקובלת בשוק מחשבי המשחקים, Gaming Inspiron G5, עם מעבדי Core i5/i7 מהדור השמיני והתשיעי של מעבדי ה-Core של אינטל, עם כרטיסי GeForce GTX 1060/1070 עם 8 גיגה-בייט זיכרון ועוד.
הזרוע המשמעותית השנייה היא מחשבי מותג המשחקים של החברה Alienware, החברה אותה רכשה דל לפני מספר שנים כדי להיכנס לשוק המשחקנות, ועם כוונה להביא בסופו של דבר לארץ את רוב המחשבים הניידים שמוצעים תחת המותג.

בינתיים תחת המותג הזה מוצע בישראל המחשב הנייח Aurora R8 עם מעבד Core i9-9900K מתומן הליבות הניתן להמרה עם מהירות טורבו שמגיעה, על רוחב כל הליבות, עד 4.7 גיגה-הרץ, עם 16/32 גיגה-בייט זיכרון DDR4 במהירות 2,666 מגה-הרץ, עם כונן SSD בנפח 512/1024 גיגה-בייט לצד כונן מכני בנפח 2 טרה-בייט, ועם כרטיס התצוגה GeForce GTX 1080 עם 8 גיגה-בייט זיכרון תצוגה.

דל הביאה לשוק המקומי גם שורה של מסכי משחק, כולל בין השאר AW2518H שהוא מסך 25 אינץ' שמופץ תחת המותג Alienware ומציע רזולוציית FHD בקצב ריענון של 240 הרץ, וכן את המסך AW3418HW שהוא מסך IPS קעור בגודל של 34 אינץ' ברזולוציית 2K, עם קצב ריענון של 60 הרץ ותמיכה ב-G-Sync של NVIDIA.

לדברי אריה גוטהייט, מנהל תחום Dell EMC בחברת ההפצה CMS, שהייתה שותפה לערב, "אנחנו מציעים בתקופת האחריות שירות פשוט מאוד: אם המסך מתקלקל אתם תקבלו במקומו מסך חדש מהקופסה. לא החלפה, לא תיקון. מסך חדש. אנחנו יותר ממאמינים באיכות של המסכים שלנו, ובגלל זה אנחנו מציעים את האחריות הזו".
גוטהייט אף הוסיף כי לגבי המחשבים מציעה החברה אחריות עד בית הלקוח, עם הגעה ביום העסקים הבא לאחר הדיווח על הבעיה.

תגובות

(4)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. מיטל אייזנר

    מחשבי דל הטובים בעולם ללא תקלות ושירות מצויין. רק בישראל קודם נשלם על מחשבים ב1000שח בלי שירות {לנובו, אסוס} ונבין דרך הכיס לכוון יותר גבוה לדוגמאת דל או hp שגם בסדר

  2. ויטלי ויינר

    Dell מובילה חד משמעית את התחרות הצפופה בטיב מוצרים ושירות, יש לי 8 שנים מחשב מהם, מרוצה מאוד!

  3. אחד שאכפת לו

    עם לא תחליפו בכל המחשבים בטרייה חזקה יותר טעינה מהירה יותר מערכת ניהול הספק טובה ויציבה יותר קרור חזק יותר במיוחד במדינה חמה כמו ישראל ותהיו יקרים הרבה יותר הלקוחות יעברו לסינים

אירועים קרובים