חדש בבינג: תכונת הצעת החיפוש כוללת גם הצעות מההיסטוריה של המשתמש
בעת הקלדת מילת חיפוש, מעבר לכך שהמנוע מציע השלמה בהתאם למילות מפתח פופולריות, הוא גם מציג מילות מפתח שנמצאות בהיסטוריית החיפוש של הגולש ● הצעות ההשלמה מופיעות בצבע סגול, כדי להבדילן משאר ההצעות, שמוצגות בכחול, וכדי לרמוז שמדובר בחיפושים שכבר בוצעו
מיקרוסופט (Microsoft) הודיעה, כי מנוע החיפוש בינג (Bing) עודכן כך שתכונת הצעת החיפוש האוטומטית, Bing Autosuggest, תציע מעכשיו גם מילות מפתח בהתאם לחיפושים שערכו המשתמשים בעבר.
בעת הקלדת מילת חיפוש, מעבר לכך שהמנוע מציע השלמה בהתאם למילות מפתח פופולריות, הוא גם מחפש ומציג מילות מפתח שנמצאות בהיסטוריית החיפוש של המשתמש. הצעות ההשלמה הללו מופיעות בצבע סגול, כדי להבדילן משאר ההצעות, שמוצגות בכחול, וכדי לרמוז שמדובר בחיפושים שכבר בוצעו – בהתאם לצבע שמקבל, בדרך כלל, קישור באתר אינטרנט לאחר שכבר בוצעה עליו לחיצה.
לפי פוסט שפורסם באתר הקהילה של בינג, מטרת השינוי היא לעזור לאנשים להשלים את החיפושים שלהם מהר יותר. "רבים מבין החיפושים מתחלקים על פני מספר גישות למנוע החיפוש, במשך ימים ואפילו שבועות. למעשה, 44% מבין החיפושים שאינם קשורים למידע ניווטי נמשכים יותר משבוע!", נכתב בפוסט.
לטענת מיקרוסופט, מדובר בעיקר בחיפושים שמתמקדים בצורך של המשתמשים לצבור מידע שעוזר בקבלת החלטות מודעות, כמו במקרה של איסוף מידע בעת שרוצים לרכוש רכב חדש או לקנות כרטיסים לאירועים שונים. התכונה החדשה, כך נטען, תעזור לחזור לנושאי החיפוש הללו מהר יותר, באמצעות הקלדת מספר אותיות בלבד.
פתאום, כשלא מדובר בגוגל, אף-אחד לא צועק "הצילו!!! בעית פרטיות!"