השר כחלון ייפגש בדאבוס עם בכירים בגוגל ובאמזון

שר האוצר יצא למפגש הפורום הכלכלי העולמי ואישר כי ידון שם עם בכירים באמזון על רצונה של החברה להיכנס לישראל

שר האוצר, משה כחלון. צילום: קובי קנטור ז"ל

שר האוצר, משה כחלון, עזב אמש (ב') ליממה את ענייני הבחירות וייפגש היום, בשולי מפגש הפורום הכלכלי העולמי בדאבוס, בין היתר עם בכירים בגוגל ובאמזון – כך הוא אמר הבוקר בראיון לגלי צה"ל. לדברי השר, הפגישה עם בכירי אמזון תעסוק בכניסת החברה לישראל. כמו כן, הוא ידון עם בכירי שתי החברות בשיתופי פעולה בתחומי ה-IT, ובקידום פרויקטים והשקעות שלהן בישראל.

השר כחלון אמר בראיון כי "יש לי פגישה עם אמזון, שרוצה להיכנס לישראל ולהביא את קדמת הטכנולוגיה לישראל, ועם גוגל. הן רוצות (שייפגש אתן – י"ה) מישהו ברמה של שר האוצר". עוד אמר כחלון שהוא יוצא לדאבוס על מנת לקדם אינטרסים של חברות ישראליות. "מונחות פה על הכף עסקות במיליארדי דולרים", ציין. המראיין העדיף להתמקד בזירה הפוליטית, ובתשובה לתמיהתו על כך שכחלון נוסע לחו"ל באמצע קמפיין בחירות אמר שר האוצר כי "המדינה יותר חשובה מהקמפיין שלי".

גוגל כבר פועלת בישראל מזה שנים, באמצעות החברה הבת גוגל ישראל, ומפעילה מרכז מו"פ ומשרדים בתל אביב ובחיפה. אמזון מאותתת מזה כמה חודשים על כוונתה להיכנס לישראל. בכירים בחברה ובזרוע הענן שלה, AWS, ביקרו בארץ לא אחת, וזרוע הענן אף מפעילה מרכז פיתוח בבני ברק. בשנה האחרונה שוקלת החברה להרחיב את הפעילות בתחום האי קומרס ולהקים כאן זירת מסחר פעילה – במקום להסתמך על שירותי משלוחים חיצוניים לה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים