פריסקייל: מוצרים שפותחו במרכז הפיתוח בישראל הכניסו ב-2009 מעל 600 מיליון דולרים

הנתונים עלו מחישובים שערך ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל, ונחשפו בטקס שקיימה החברה ● לכבוד הטקס, הכין קשת בעצמו 7 בקבוקים של משקאות אלכוהוליים – אחד לכל 100 מיליון דולרים של מכירות

המכירות של השבבים שיוצרו על ידי מרכז הפיתוח של פריסקייל (Freescale) בישראל הגיעו ב-2009 ליותר מ-600 מיליון דולרים – כך עולה מחישובים שערך ישראל קשת, נשיא ומנכ"ל פריסקייל ישראל.

הנתונים נחשפו בטקס שנערך על ידי החברה, ובו הכין קשת בקבוק אחד של משקה אלכוהולי לכל 100 מיליון דולרים שהושגו ממכירות מוצרים שפותחו בישראל. השנה עמדו על השולחן במסיבה 7 בקבוקים, שנשאו שמות כגון: סמוראי, להבת הגיהנום, חצוצרת גן-עדן וגעוולדיגר 70 (המכיל 70% אלכוהול).

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים