באוניברסיטת בן גוריון, חבר משקיע בחבר

סטודנטים ינהלו קרן הון סיכון שתשקיע מיליון דולר במסגרת האוניברסיטה במיזמים של חבריהם לספסל הלימודים

24/12/2018 13:36
משקיעים. צילום: BigStock

מרכז היזמות של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב הודיע אמש (א') על השקת קרן ייחודית Cactus Capital, שתנוהל על ידי סטודנטים באוניברסיטה אשר יוכשרו לנושא.

באוניברסיטה אמרו כי לצורך הקמת הקרן ולהכשרת הסטודנטים חבר מרכז היזמות לקרן-הון הסיכון fresh.fund, המתמחה בהשקעות בסטארט-אפים של סטודנטים, אנשי אקדמיה ובוגרים טריים, שתלווה את הקמת הקרן ותפעיל קורס המעניק התנסות מעשית בהשקעות הון סיכון עבור סטודנטים.

על פי המודל, הוסיפו, סטודנטים מהאוניברסיטה שיעברו את הקורס בהצלחה יצטרפו לוועדת ההשקעות של קרן Cactus Capital ויהיו שותפים להחלטות באילו מיזמים להשקיע.

השקעות הקרן Cactus Capital יהיו בשלושה מסלולים: עד 5,000 דולר למיזמים טכנולוגיים בשלב הרעיון, עד 20,000 דולר למיזמים טכנולוגיים ברמת הוכחת היתכנות ואבטיפוס ועד 5,000 דולר למיזמים חברתיים.

"להציע לסטודנטים למידת יזמות מסוג חדש"

דנה גביש-פרידמן, מנהלת היזמות של אוניברסיטת בן-גוריון, אמרה כי "השקת קרן ההשקעות Cactus Capital, יחד עם קורס ההשקעות המיוחד לסטודנטים והחבירה לקרן fresh.fund, מאפשרת לנו באוניברסיטה להציע לסטודנטים למידת יזמות מסוג חדש, המבוססת על התנסות מעשית".

זקי ג'מאל, מנהל fresh.fund, הוסיף כי "מרכז היזמות של האוניברסיטה מאפשר לסטודנטים בקורס הזדמנות מיידית ליישם את הידע הנרכש על ידי נטילת חלק פעיל בוועדת ההשקעות של הקרן ואיתור הזדמנויות ההשקעה הטובות ביותר".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים