לראשונה: גוגל ואמזון ישתתפו בתערוכת סביט

שתי ענקיות האינטרנט הן חלק מ-300 החברות שיופיעו השנה בתערוכה, שתתקיים בהנובר, גרמניה, ותפתח ביום ג' ● ספרד שותפה השנה לארגון האירוע, וראש ממשלתה - חוזה לואיס זפאטרו, אף יפתח אותה ביחד עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל ● סקר שערכה הנהלת התערוכה מעלה, כי הרצון להשקיע ב-ICT גבר מאז תחילת השנה

גוגל (Google) ואמזון (Amazon) הן בין החברות שישתתפו לראשונה בתערוכת סביט (CeBIT), שתיפתח מחרתיים (ג') בהנובר שבגרמניה, תחת הכותרת "עולמות מחוברים". בהנהלת התערוכה מתגאים בכך שהשנה, לאחר כמה שנים רצופות, לא נרשמה ירידה במספר החברות המשתתפות, וכי חלק מהחברות שעזבו הוחלפו בכאלה המופיעות לראשונה בתערוכה – כך מסר ארנסט ראו, חבר הנהלת דויטשה מסה, החברה המארגנת את התערוכה.

מספר החברות שמופיעות השנה בסביט בפעם הראשונה עומד על יותר מ-300. בין חברות אלה ניתן למצוא, כאמור, את גוגל ואת ספקית האינטרנט ווב סרביסס (Web Services) מקבוצת אמזון, ולצידן את ענקית התקשורת הספרדית טלפוניקה (Telefonica) ויצרנית כלי המוזיקה היפנית רולאנד. יותר מ-100 חברות חוזרות להשתתף בתערוכה לאחר הפסקה, בהן AMD, אריקסון (Ericsson), סוני-אריקסון (Sony-Ericsson), מוטורולה (Motorola) וטרנד מיקרו (Trend Micro).

ספרד שותפה השנה לארגון התערוכה, וראש ממשלתה, חוזה לואיס זפאטרו, אף יפתח אותה ביחד עם קנצלרית גרמניה, אנגלה מרקל. ליאו אפותקר, המנכ"ל המתפטר של סאפ (SAP), אמור היה לשאת דברים בטקס הפתיחה, אולם במקומו ישתתפו מחליפיו בתפקיד – ביל מקדרמונט וג'ים הגמן שנאבה. מקדרמונט יהיה זה שיישא את הנאום במקום אפותקר. טקס הפתיחה צפוי להתקיים במרכז הכנסים בהנובר, בהשתתפות כ-2,000 אורחים.

לדברי ראו, בכמה ממגזרי ה-ICT השתפר לאחרונה מצב הרוח. "התעשייה עדיין צריכה להתמודד עם השלכות המיתון, ותערוכה כמו סביט היא בדיוק בזמן המתאים לכך", אמר. הוא הוסיף, כי סקר שערכה הנהלת התערוכה מראה שהרצון להשקיע ב-ICT גבר מאז תחילת השנה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים