לוגיטק במגעים לרכישת פלנטרוניקס בכ-2.2 מיליארד דולר

דיווח ברויטרס: מספר חודשים לאחר ההכרזה על רכישת Blue Microphones ענקית ציוד המחשוב מנסה לבצע רכישה גדולה עוד יותר - פלנטרוניקס - ומציעה עד 2.2 מיליארד דולר, בתקווה להוסיף את יצרנית האוזניות לנכסיה ● אם המו"מ יצליח, העסקה תפורסם רשמית השבוע

לוגיטק. צילום: BigStock

לוגיטק עשויה להשלים השבוע משא ומתן שיביא אותה לרכישה הגדולה ביותר שלה אי פעם, כך על פי דיווח חדש ובלעדי של רויטרס. סוכנות הידיעות טענה כי החברה הבינלאומית לציוד ההיקפי למחשב ולניידים, שמקורה בשווייץ, מוכנה לשלם עד שני מיליארד דולר בעבור חברת האוזניות פלנטרוניקס.

פלנטרוניקס האמריקנית, שבסיסה בסנטה קרוז שבקליפורניה, היא יצרנית אוזניות למגוון רחב של מטרות, כמו למשל למשחק ולתקשורת ניידת. החברה מציעה גם פתרונות בעבור עסקים, כולל חומרה ותוכנה למשרדים, למשל להפעלת מוקדים טלפוניים. בין מוצרי האוזניות שלה ניתן למצוא אוזניות בלוטות', אוזניות אלחוטיות (earbuds) – שזכו לביקורות טובות במיוחד, אוזניות לטלפנים ואביזרים אחרים. לדברי החברה, המילים המפורסמות של ניל ארמסטרונג כשנחת על הירח וצעד עליו הועברו דרך אוזניות מתוצרתה.

שרשרת רכישות להרחבת תחומי העסקים

לוגיטק דיווחה על הצעה של 2.2 מיליארד דולר לרכישה של פלנטרוניקס, ששווי השוק הנוכחי שלה הוא כ-2 מיליארד דולר.

אם תצליח, העסקה תהיה אחרונה בשרשרת רכישות מטעם לוגיטק ששילמה בשנה שעברה 85 מיליון דולר בכדי לרכוש את ASTRO – חברה אשר גם היא מייצרת אוזניות, אם כי כאלו שנועדו בלעדית לקונסולות משחקים. לפני ארבעה חודשים השקיעה לוגיטק 117 מיליון דולר ברכישת Blue Microphones – חברת הפקת אודיו שמעצבת ומייצרת מיקרופונים, אוזניות, כלי הקלטה, מעבדי אותות ואביזרי מוזיקה לאנשי מקצוע, מוסיקאים וצרכנים.

הרכישה העתידית והמקווה של פלנטרוניקס על ידי לוגיטק תייצג השקעה הרבה יותר גדולה מטעמה, בזמנים שבהם היא ממשיכה לנסות להרחיב את תחומי העסקים שלה.

גורמים שמכירים את העניין אומרים שאם העסקה תצא לפועל, אפשר שתתרחש כבר השבוע, ואולם מציינים כי עדיין קיים סיכוי שהמו"מ ייכשל.

לעת עתה אף לא אחת מהחברות הגיבה על הדיווח.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים