שוק ההזרמה רותח: ה-Apple TV הפך לפופולרי במיוחד

מזרים המדיה של אפל הוא כעת שני במכירות בתחום ומתייצב מתחת למוביל מדור ההזרמה, ה-Fire TV של אמזון ● לפי ניתוח נתונים עדכני, הסטרימר של הענקית מקופרטינו מצליח יותר מאפשרויות זולות בהרבה של סטרימרים מבית גוגל ו-Roku

אפל. צילום: BigStock

עונת הקניות של החגים עומדת בפתח, עם אירועי המכירות של בלק פריידי שיחל הלילה (ה') בארץ, וחברת הנתונים Thinknum פרסמה מידע מעניין אודות ה-Apple TV 4K – מזרים המדיה המיוצר, משווק ונמכר על ידי אפל – שמכירותיו פשוט הרקיעו שחקים בשבועות האחרונים.

על פי הניתוח של Thinknum, המבוסס על נתוני המכירות של Best Buy, ה-Apple TV הוא כעת המזרים השני במכירות בתחום, אחרי ה-Fire TV של אמזון.

רוב הטלוויזיות החדישות שנמכרו כיום הן באיכות 4K. שירותי ההזרמה העיקריים: Netflix iTunes ,Prime Video ,Fandango Now – מציעים כולם תוכן ברזולוציה של 4K. אירועי בלאק פריידי וסייבר מאנדיי מהווים בעינייי הציבור הזדמנות לרכוש מכשירים עדכניים התומכים באיכות 4K במחיר משתלם ביותר (שמשמעותו פחות מ-300 דולר בארצות הברית), ולהתחדש בטלוויזיות חדשות לחגים.

ואם כבר רוכשים טלוויזיות 4K לוהטות, לקוחות מחפשים דרכים לצרוך דרכן עוד קצת תוכן אולטרה HD חדשני ברזולוציה הגבוהה שהפכה לסטנדרט למביני עניין. במקרים רבים זה אומר שהם רוצים גם להשקיע ברכישת מכשיר הזרמת K4, ומתעניינים באחת האפשרויות הפופולריות בתחום, שכולל סטרימרים של אמזון, אפל, גוגל, או אחרים.

לקוחות נוטים באחרונה יותר לכיוון המכשור של אפל

Thinknum מפרסמת בבלוג שלה כי לפי נתוניה של בסט ביי, אמזון היא המובילה הגדולה והידועה של התחום, אבל שה-Apple TV, שהפופולריות שלו גדלה באחרונה, מטפס למקום השני והמכובד אחרי המכשור של ענקית הקמעונות אונליין.

למרות העלות הגבוהה של ה-Apple TV – שגרסת 32 הג'יגה בייט שלו עולה כעת 179.99 דולרים בארצות הברית, ושמחירו הנמוך לפי אתר זאפ עומד בארץ על 795 שקלים – בהשוואה למוצרים המתחרים בקטגוריה, נראה שלקוחות נוטים באחרונה יותר לכיוון המכשור של אפל. Thinknum מסבירה כי ייתכן שהסיבה לעלייה בביקוש למכשיר היא קלות השימוש בו והאינטגרציה שלו עם מכשירים אחרים של הענקית מקופרטינו ועם שירות התכנים שלה, ה-iCloud.

במקום השלישי אחרי ה-Apple TV במכירות, תמצאו את ה-Roku Premiere 4K, שגם הוא מועדף כנראה בזכות קלות השימוש בו, להערכת Thinknum.

אין פלא שה-Fire Stick של אמזון – שמחירו כרגע בארצות הברית הוא 35 דולרים בלבד – הוא עדיין המכשיר הפופולרי בטבלת המכירות. עם מחירו הזול, שכולל אפילו שילוב של שירותי אלקסה בתוכו, המכשיר מספק ללקוחות דרך זמינה בהרבה להיכנס לתחום הזרמת ה-4K.

דרכה של אפל עם התקני ה-Apple TV שלה לא הייתה קלה מלכתחילה. כאשר היחידות הראשונות הושקו, צרכנים לא היו מוכנים עוד לתחום ההזרמה, וגם שפע אפשרויות התוכן לא היה בנמצא. כעת, כשטלוויזיות ברזולוציה סופר-גבוהה מציפות את השוק ונכנסו לבתים רבים, ואחרי שאפל הפכה את המערכת האקולוגית של iTunes לחלקה יחסית, נראה שה-Apple TV K4, שהתחיל לכבוש את השוק לפני קצת יותר משנה, הופך למכשיר שאנשים רוצים יותר ויותר.

Thinknum מציינת כי מרוץ ה-4K משתנה כל העת, והמגמה הזו שחברת הנתונים מציינת לא אומרת בוודאות שהיא כאן כדי להישאר, אבל נכון לעכשיו, עם הגרסאות העדכניות של המכשיר וטלוויזיות ה-4K שהפכו לעניין של נורמה ממש בעבור הצרכנים, נראה שמכירות המוצר של אפל בהחלט נוסקות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים