ברדר השיקה בארץ סדרת מדפסות עם טכנולוגיית LED חדשה

החברה מציעה חמש מדפסות ומכונות משולבות המבוססות על הטכנולוגיה החדשה, במחירים שבין 1,199 ל-1,999 שקלים ● דני גבירץ, מנכ"ל רשף פתרונות הדפסה, המשווקת את מדפסות ברדר בישראל: "עד סוף 2010 יגיע הנתח של מדפסות LED לכ-12% משוק מדפסות הצבע"

ברדר (Brother) השיקה היום (ג') בישראל קו חדש של מדפסות המבוססות על שימוש בטכנולוגיית LED במקום בטכנולוגיית לייזר. למרות שלא מדובר בהשקה ראשונה אי-פעם של מדפסות המשתמשות בטכנולוגיה זו, ברדר היא החברה היחידה בעולם שמציעה מדפסות LED ברמת הדפסה של 2400DPI, כאשר עד היום ניתן היה למצוא בשוק מדפסות ברמה של 300DPI בלבד.

ברדר מציעה חמש מדפסות ומכונות משולבות מבוססות LED, במחירים שנעים בין 1,199 עד 1,999 שקלים – החל במדפסת HL-3040CN, שהיא מדפסת מעבר יחיד, ועד המכונה המשולבת MFC-9320CW, שגם מציעה חיבור אלחוטי לרשת ולמחשבים. המדפסות שהוצגו בהשקה הן מדפסות צבע במעבר יחיד, המיועדות לשוק ה-SMB וה-SOHO. את הלייזר מחליפות נוריות LED קבועות, שיושבות מעל התופים הצמודים לטונרים. מעל כל אחד מארבעת התופים נמצאות 2,500 נוריות LED, שמייצרות את החשיפה לאור לכל רוחב התוף בתהליך אחד.

"אני צופה שעד סוף 2010 הנתח של מדפסות LED יגיע לכ-12% משוק מדפסות הצבע", אמר בהשקה דני גבירץ, מנכ"ל רשף פתרונות הדפסה, המשווקת את מדפסות ברדר בישראל. לדבריו, “מדובר בפריצת דרך שיכולה לשנות את הרגלי הצריכה. יש התפתחות גדולה מאוד בתחום ה-LED, ועכשיו היא גם משפיעה על עולם ההדפסה. טכנולוגיה זו נכנסת בדיוק לחלל בו צריכים אותה – היא מאפשרת לשווק מדפסות צבע לתחום העסקי במחיר לא יקר, עם מידות קטנות יחסית ומהירויות הדפסה גבוהות".

גבירץ מעריך שבשוק הישראלי נמכרות מדי שנה כ-400 אלף מדפסות בשווי של כ-350 מליון שקלים. השווי הכספי של השוק העסקי מוערך בכ-200 מליון שקלים, והוא מקיף כ-140 אלף יחידות. בעוד שבמגזר הפרטי רוב המדפסות מבוססות על הזרקת דיו, במגזר העסקי יש נטייה ברורה למדפסות לייזר מונוכרומטיות.

לדברי גבירץ, "רק 12% מהמכירות לשוק העסקי הן של מדפסות צבע, אבל ב-2010 יהיה שינוי. הצפי הוא לקיפאון במכירות של מדפסות מונוכרומטיות קטנות, המשך המעבר למכונות משולבות שמציעות גם שירותי פקס, סריקה וצילום, ובנוסף – התחזקות המכירות של מכונות מבוססות צבע".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים