יו"ר הרשות להגנת הפרטיות ומנהלת קשרי הציבור והממשל פורשים

אלון בכר צפוי לשמש כמנכ"ל איגוד הבנקים ● לימור שמרלינג-מגזניק, מסיימת את תפקידה לאחר 10 שנים לטובת ניהול המכון הישראלי למדיניות טכנולוגיה

15/11/2018 17:27
עו"ד אלון בכר, ראש הרשות להגנת הפרטיות. צילום: שרון דרעי

אלון בכר, ראש הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים, צפוי לסיים את תפקידו ברשות ולשמש כמנכ"ל איגוד הבנקים. בכר מכהן כראש הרשות מסוף שנת 2013.

באתר הרשות צויין כי במקביל לעבודתו כראש הרשות, הוא שימש גם כחבר במספר וועדות ציבוריות ביניהן ועדת ההיגוי של מיזם ישראל דיגיטלית, ועדת ההיגוי להגנה על תשתיות לאומיות חיוניות, המועצה הלאומית לבריאות דיגיטלית וחדשנות במשרד הבריאות ועוד. בין השנים 2008 ל-2013 כיהן אלון כראש רשות התאגידים במשרד המשפטים. בתפקידו הבא שכרו צפוי לעמוד על 100 אלף שקלים בחודש.

כמו כן הודיעה היום (חמישי) לימור שמרלינג מגזניק, מנהלת מחלקת קשרי ציבור וממשל ברשות, על סיום תפקידה לאחר 10 שנים לטובת ניהול המכון הישראלי למדיניות טכנולוגיה, מכון למחקר ולפיתוח מדיניות.

"שנים מלאות בעניין עצום, עשייה השפעה והנאה"

במסגרת תפקידה ברשות ניהלה שמרלינג מגזניק בין השאר את תחומי החינוך, ההכשרה, הנגשת המדיניות, תקשורת, ניו מדיה והסברה, פניות הציבור, קשרי ממשל ורישום מאגרי המידע. באתר הרשות צויין כי היא ליוותה תהליכים ופרוייקטים במגזר הציבורי בהטמעת שיקולי פרטיות בבניית מערכות מידע ובהם מאגר נתוני אשראי, המאגר הביומטרי, המסלקה הפנסיונית ועוד. בתפקידה הקודם ניהלה במשך 7 שנים את מחלקת רישוי ופיקוח ברשות, ועסקה באכיפה מנהלית ואסדרה.

בהודעה ששלחה לעמיתיה כתבה שמרלינג מגזניק: "היום אני מסיימת את תפקידי כמנהלת מחלקת קשרי ציבור וממשל ברשות להגנת הפרטיות, זאת לאחר 10 שנים של שירות ציבורי מרתק ומלא בעשייה ויוצאת לדרך חדשה. היו לי הזכות והכבוד להיות בין מקימי הרשות ולשמש בה במספר תפקידים במהלך השנים, בהן הייתי שותפה למשימה החשובה של הגנת הזכות לפרטיות של הציבור הישראלי במרחב הדיגיטלי".

שמרלינג מגזניק הוסיפה כי "אלו היו שנים מלאות בעניין עצום, עשייה השפעה והנאה, אך יחד עם כך הגיעה העת לשינוי והתחדשות. בתפקידי הבא אשמש מנהלת המכון הישראלי למדיניות טכנולוגיה, מכון למחקר ולפיתוח מדיניות, במסגרתו מאמינה שאצליח להוביל ולהשפיע על הטמעתם של ערכים בעולם הדיגיטלי".

הגנת המידע האישי במאגרי מידע דיגיטליים

הרשות להגנת הפרטיות הינה "הגוף המסדיר, המפקח והאוכף על פי חוק הגנת הפרטיות בישראל.כרגולטור הפועל להגנה על זכות היסוד לפרטיות ולהגנת מידע אישי בישראל", כמצויין באתר הרשות.

"הרשות מופקדת על הגנת המידע האישי במאגרי מידע דיגיטליים ועל ביצורה של הזכות לפרטיות. לתכלית זו מפעילה רגולציה, לרבות אכיפה מנהלית ופלילית, על כלל הגופים בישראל – פרטיים, עסקיים וציבוריים, המחזיקים או המעבדים מידע אישי דיגיטלי", צויין עוד. .

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים