דרופבוקס השיקה אינטגרציות חדשות לתהליכי עבודה

Dropbox Extensions מאפשרת למשתמשים לבצע תהליכי עבודה עסקיים יומיומיים כגון עריכת קבצים, שליחת קבצים לחתימה דיגיטלית ושליחת מסמכי פקס אלקטרוניים היישר מהפלטפורמה

15/11/2018 15:53
דרופבוקס. צילום: BigStock

דרופבוקס השיקה בימים אלו את Dropbox Extensions – אינטגרציות ויכולות חדשות המאפשרות למשתמשים לבצע תהליכי עבודה עסקיים יומיומיים כגון עריכת קבצים, שליחת קבצים לחתימה דיגיטלית ושליחת מסמכי פקס אלקטרוניים היישר מתוך דרופבוקס.

בהודעת החברה נמסר כי באמצעות שותפיה האסטרטגיים של דרופבוקס, Dropbox Extensions תעניק למשתמשים חופש גדול יותר בשימוש בכלים המועדפים עליהם היישר מתוך הפלטפורמה ותסייע להם לקדם פרויקטים תוך שמירה על שיתוף פעולה אקטיבי בצוותי עבודה.

לדברי קוונטין קלרק, סגן נשיא להנדסה, מוצרים ועיצוב בדרופבוקס, "אנו רוצים להעצים את כוחם של המשתמשים לבחור בכלים הטובים ביותר לעבודתם ועושים זאת באמצעות ביטול נקודות החיכוך בין הכלים השונים".

"ביטול נקודות החיכוך בין הכלים השונים"

"אנו מאפשרים למשתמשים יצירת קשר חלקה עם השותפים המציעים את הכלים הנכונים למשימה המסוימת הודות לאינטגרציה של כלי השותפים של דרופבוקס, ביניהם Adobe ,Autodesk ,DocuSign ,Vimeo ,airSlate ,HelloSign ,Nitro ,Pixlr ,Smallpdf ועוד", אמר.

המשתמשים, ציינו בחברה, יוכלו כעת לעבור בקלות ממשימה אחת לשנייה היישר מתוך דרופבוקס ולנהל תהליכי עבודה מבוססי תוכן כגון עריכת חוזה מטיוטה ראשונה לגרסה סופית ושליחתו לחתימה ללא העלאה, הורדה או סריקה; עריכת קבצים לקבלת משוב מהיר בזמן אמת; שליחה דיגיטלית של פקסים כגון חוזים חתומים, קובצי PDF או WORD ליעדם הסופי ועוד.

cjcrv mhhbu fh האינטגרציות צפויות להיות זמינות לכל ב-27 בנובמבר, 2018.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים