גדי דודיאן זכה בפרס המנמ"ר המצטיין מטעם לשכת טכנולוגיות המידע

דודיאן, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב, זכה על המגה פרויקט שהוביל להעברת מערכות הליבה של הבנק לאלה של TATA

מימין: רו"ח שלמה נס, עלי מיטווך, יוסי בולס, גדי דודיאן, יורם אלדר ואריה עמית. צילום: ניב קנטור

לאחר שזכה בפרס בינלאומי מטעם CIO100 ודורג כאחד מ-100 סמנכ"לי הטכנולוגיות המובילים בעולם לשנת 2018, נבחר גדי דודיאן, סמנכ"ל בכיר ומנהל אגף המחשוב והטכנולוגיה של בנק יהב, לזוכה פרס המנמ"ר המצטיין לשנת 2018 מטעם לשכת טכנולוגיות המידע בישראל. הפרס הוענק לדודיאן במסגרת הכנס השנתי של הלשכה – הפסגה הדיגיטלית D4G – שנערך לפני ימים אחדים בראשון לציון, בהפקת אנשים ומחשבים.

הפרס, על שם לודוויג מיטווך, הוענק לדודיאן על הובלת פרויקט החלפת מערכת המחשוב הבנקאית של בנק יהב, שהפך לבנק הראשון בישראל שמשתמש במערכת הליבה האינטרנטית של קונצרן TATA ההודי. הבנק החליף את מערכות הליבה שלו בפרויקט ארוך ומורכב, שנמשך כשלוש שנים. מהלך זה, מהבולטים במערכת הבנקאות הישראלית בשנים האחרונות, מניב לבנק אפשריות עסקיות חדשות בתשתית דיגיטלית וטכנולוגית מתקדמת.

יורם אלדר, מנכ"ל הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל, סיפר שמדי שנה מעניקה זו פרס למנמ"ר בולט ומצטיין, שנבחר על ידי המועצה הציבורית של הלשכה, בראשותו של ד"ר רו"ח שלמה נס. השנה היא החליטה לבחור בדודיאן "על הובלת פרויקט ייחודי, מהפכני ופורץ דרך לחידוש מערכות הליבה הבנקאיות של הבנק. זוהי פריצת דרך במערכת הבנקאות הישראלית, וכניסה לעולם הבנקאות הדיגיטלית בתשתית דיגיטלית וטכנולוגית ברמה המתקדמת ביותר, שבוודאי מאפשרת לבנק יכולות עסקיות חדשות".

דודיאן אמר כי "אני נרגש וגאה לקבל את הפרס. במשך שלוש שנים הובלתי מגה פרויקט אסטרטגי, טכנולוגי, חדשני וראשוני, שכלל יישום של מאות פרויקטים במקביל. זהו מגה הפרויקט החלוצי והמורכב ביותר שבוצע עד כה במערכת הפיננסית בישראל. אני מודה להנהלת הבנק, לדירקטוריון ולצוות הנפלא של מנהלי ועובדי בנק יהב על ההירתמות הארגונית יוצאת הדופן, על השותפות והתוצאה. אני גאה לעמוד היום ולהביט בהתגשמותו של חזון שהיה בגדר חלום".

שאול גלברד, מנכ"ל בנק יהב, בירך את דודיאן על הזכייה ואמר כי הוא "ניהל בהצלחה רבה פרויקט טכנולוגי יוצא דופן בגודלו ובהיקפו, בהשתתפות 200 ממנהלי ועובדי הבנק. הקמת מערכת הליבה האינטרנטית הזניקה את בנק יהב לחזית הבנקאות הדיגיטלית בזמן אמת בישראל".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים