גיוס גדול בתחום הרכב האוטונומי: ולנס הישראלית קיבלה 63 מיליון דולר

החברה, שפיתחה את טכנולוגיית ה-HDBeaseT לתחום האודיו-וידיאו למכוניות, תשתמש בכסף על מנת לקצר את זמן ההגעה לשוק של המוצר שלה, שמיועד לתחום הרכבים האוטונומיים ● המשקיעים: בית ההשקעות לינז קפיטל ובנק ההשקעות אופנהיימר

דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס. צילום: דוד גראב

גיוס גדול ל-ולנס הישראלית: חברת השבבים דיווחה היום (ג') כי קיבלה השקעה בסך 63 מיליון דולר מבית ההשקעות לינז קפיטל ומבנק ההשקעות אופנהיימר. בחברה אומרים כי הכסף שגויס יקצר את זמן ההגעה לשוק של המוצר שלהם, שכן הוא יממן את ההתאמה שלו לדרישות הרכב האוטונומי.

ולנס היא חברת שבבים ישראלית שהוקמה ב-2006. החברה היא המפתחת של טכנולוגיית HDBaseT, שמאפשרת התקנה של מערכות לשוק האודיו-וידיאו ברכבים, לצורך הפצת תוכן מולטימדיה Ultra HD ללא דחיסה ולמרחקים ארוכים. הטכנולוגיה מוגנת בפטנטים ומקודמת באמצעות ארגון HDBaseT.

החברה הודיעה בינואר 2016 על כניסתה לשוק הרכב העולמי וזמן קצר לאחר מכן הכריזה שדיימלר הגרמנית, יצרנית מרצדס, בחרה בטכנולוגיית ה-HDBaseT לשימוש במכוניות שלה. ולנס השיקה באחרונה את רכיב ה-VA6000 – שבב ראשון לשוק הרכב, שמיועד להעברה מהירה של מידע במכוניות.

דרור ירושלמי, מנכ"ל ולנס, אמר כי "ההשקעה היא הבעת אמון נוספת בטכנולוגיה שפיתחנו. מאז הגיוס האחרון, ב-2017, וביחד עם השותפים האסטרטגיים שלנו, זיהינו הזדמנויות משמעותיות בתעשיית הרכב. הגיוס הנוסף יאפשר לנו להאיץ את פעילותנו בתחום ולתת מענה לקצבי העברת מידע גבוהים, ארכיטקטורה חכמה ולשאר האתגרים איתם מתמודדים יצרני המכוניות בתכנון הרכב האוטונומי".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים