טודן טכנולוגיות הטמיעה מערכת ERP של סאפ בקבוצת טובול; ההיקף הכספי: כמיליון שקלים

במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכת SAP Business One, שתאפשר לקבוצת טובול לנהל את הפעילות הכספית, הלוגיסטית והמסחרית שלה על גבי פלטפורמת מידע אחידה

טודן טכנולוגיות הטמיעה ויישמה מערכת ERP מסוג SAP Business One של סאפ (SAP) בקבוצת טובול, המתמחה בשיווק והפצה של חומרי בניין. המערכת תאפשר ל-80 משתמשים בקבוצה לנהל את הפעילות הכספית, הלוגיסטית והמסחרית שלה על גבי פלטפורמת מידע אחידה. ההיקף הכספי של הפרויקט נאמד בכמיליון שקלים.

בועז טובול, מנכ"ל קבוצת טובול, אמר, כי "אחד מעקרונות הקבוצה הוא ייעול מתמיד של השירות ללקוח, במקביל לייעול תהליכים פנימיים בקבוצה. המערכת של סאפ תשרת אותנו טכנולוגית בשמירה על עקרון זה".

עידית לסר, מנכ"ל IT Solutions, אמרה, כי "נדרשת לקבוצת טובול מערכת שתוכל לתמוך בשלל הפעילויות בקבוצה, תוך שמירה על הסינרגיה בין החברות ועל הייחודיות של כל חברה".

לדברי עידו דור, מנהל פעילות עסקים קטנים ובינוניים (SME) בסאפ ישראל, "הפתרונות שאנחנו מציעים מסייעים לארגוני SME רבים להתייעל ולהתמודד עם תנאי השוק המשתנים. מערכתSAP Business One תעניק לקבוצת טובול שליטה במידע העסקי ויכולת עבודה צמודה יותר עם לקוחות וספקים. בזכות המערכת, החברה תוכל לנהל קטלוג פריטים יחיד, לעקוב אחר מערך ההפצה והמחסן וגם לנהל באופן מסודר את יחסי גומלין בין החברות הבנות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים