לקראת עונת הקניות: שופרסל מרחיבה את שירותי האונליין שלה

הרשת תציע מיליוני מוצרי אופנה מארצות הברית במחירי אאוטלט; Marketplace של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה וזירת מכירת טיסות, מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל

קניות אונליין. צילום אילוסטרציה: BigStock

לקראת עונת הקניות, ובייחוד על רקע הכניסה המתוכננת של אמזון לישראל, שופרסל מסתערת בימים אלה על שוק הסחר המקוון ומרחיבה את פעילותה לתחומים נוספים.

בסוף החודש הבא יושק אתר שופרסל אונליין החדש, שייכנס בהדרגה לשימוש מלא עד סוף הרבעון הראשון של 2019, ולדברי החברה יאפשר חוויית קנייה אישית מותאמת ללקוח באמצעות מבצעים ייעודיים ואף שירות יועץ אישי.

במסגרת הרחבת הפעילות, יושק אתר AMERICAN OUTLETS בשותפות עם הרשת, שיציע מיליוני מוצרי אופנה מארצות הברית במחירי אאוטלט, ויאפשר לרכוש מוצרים ממגוון ספקים במשלוח אחד עד הבית.

זירת מכירות של שופרסל וגוליבר

מעבר לתחומי המזון והפארם, יציע אתר שופרסל החדש זירות מכירה בתחומים נוספים: ה-Marketplace – למגוון רחב של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, נוסף על ריהוט לבית ולגן ומוצרי נוי; שופרסל travel – זירת מכירות של שופרסל וגוליבר, שמציעה טיסות מלונות וחבילות נופש בארץ ובחו"ל, וגם מסלול Cash Back של החזר של 3% לקנייה ברשת על כל הזמנה לחברי המועדון.

כל אלה מצטרפים לאתר המכירות לרשת ניו פארם ששופרסל רכשה לפני כשנה, שיושק מחדש תחת המותג BE.

איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל, אמר במסיבת עיתונאים שהחברה ערכה היום (א') לרגל ההשקה, כי "אנו עושים היום קפיצת מדרגה בשירות הדיגיטלי שאנו מעניקים ללקוחותינו, עם השקת כמה פעילויות בתחום הסחר המקוון. אנו מציעים מגוון נרחב של מוצרים מעולמות שונים – מזון, פארם, אופנה, תיירות ואלקטרוניקה – והכל תחת קורת גג אחת."

עוד הוסיף אברכהן כי "הניסיון הנרחב שלנו בעולם האונליין הוא שמאפשר לנו היום להרחיב את פעילותנו לתחומים נוספים, תוך הצעת חוויה פרסונלית המותאמת אישית לכל אחד מלקוחותינו. כחלק מהאסטרטגיה של שופרסל אנחנו ממשיכים לפעול לחיזוק והעצמת פעילות האונליין שלנו, כדי לענות על צורכי לקוחותינו וכדי להעניק להם חווית קניה איכותית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים