"ארגונים נדרשים לתפקוד מיטבי של מערך ה-IT שלהם"

"פיתחנו מנוע מבוסס בינה מלאכותית לניתוח אוטומטי ומהיר של נתוני הפעילות בתשתיות IT ואפליקציות בארגונים. המנוע מוצא את התקלות בעזרת ניטור פרואקטיבי, ומסייע לאנשי המחשוב בהמלצה לתיקון התקלה", אמר דרור מן, סגן נשיא למוצר ב-Loom Systems

דרור מן, סגן נשיא למוצר ב-Loom Systems, רוני להמן, מנהל הטכנולוגיות הראשי. צילום: יח"צ

"ארגונים כיום מתמודדים עם נפח, מהירות ומגוון רחב של נתונים. הכמות האדירה של הנתונים, הגדלה בלא הרף, לא מאפשרת לבצע ניתוח ידני שלהם כי ניתוח שכזה עלול לפגוע בביצועים העסקיים של הארגון. מערכת הניתוח האוטומטי שפיתחנו, המבוססת בינה מלאכותית, מאפשרת לשמור על תפקוד מיטבי של מערך ה-IT של ארגונים", כך אמר דרור מן, סגן נשיא למוצר ב-Loom Systems.

מן השתתף בכנס Oracle Open World 2018 שנערך בשבוע שעבר בסן פרנסיסקו. בכנס השתתפו 60,000 איש, שותפים עסקיים ובעיקר לקוחות – מתוכם כמאה ישראלים. מן היה אחת מארבע חברות הזנק ישראליות אשר הרצו בכנס.

עד היום גייסה 6 מיליון דולרים

החברה קמה ב-2015 על ידי שלושה: גבי מנחם, מנכ"ל החברה, רוני להמן, מנהל הטכנולוגיות הראשי ומן. עד היום גייסה החברה 6 מיליון דולרים בהובלת קרן JVP. החברה מונה 25 עובדים – ההנהלה והמכירות בסן פרנסיסקו, מכירות בניו-יורק והמו"פ בישראל.
NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, משווקת את Loom בישראל. בין לקוחות החברה בעולם נמנים פרוקטר אנד גמבל ומרצדס, ובארץ – כלל ביטוח, אמדוקס ובנק דיסקונט.

לדברי מן, "אנו מספקים יכולות לאיתור תקלות במערכות ה-IT הארגוניות. פיתחנו מנוע מבוסס בינה מלאכותית לניתוח אוטומטי ומהיר של נתוני הפעילות בתשתיות IT ואפליקציות בארגונים. המנוע מוצא את התקלות בעזרת ניטור פרואקטיבי, ומסייע לאנשי המחשוב בהמלצה לתיקון התקלה".

"ארגונים רבים מטמיעים מערכת יקרה לניתוח לוגים אך אינם מצליחים למצות את הערך ממנה, כי מדובר בתהליך הדורש מתודולוגיה ויכולת זיהוי של פרטים מסוימים בסביבה מרובת פרטים, מה שהופך למשימה קשה ביותר בסביבות IT שונות", אמר מן.

המערכת, הסביר, "מפשטת את המשימה על ידי שימוש במודלים ואלגוריתמים של חשיבה אנושית, המבצעים קורלציה אוטומטית של הנתונים, ומאפשרים למנהלי ה-IT לחזות ולפתור בעיות בטרם הן משפיעות על הארגון".

לאחר איתור הבעיה, ציין מן, "המערכת ממליצה על פתרונות. היא מעודדת את המשתמשים להוסיף תובנות משלהם כך שאם בעיה מסוימת צצה שוב, המשתמש יודע מיד כיצד לנהוג, תוך התבססות על חוכמת ההמונים וידע ארגוני שנאסף. המערכת כוללת אלגוריתמים של למידה חישובית ומאגר ידע הגדל באופן שוטף והיא מנטרת באופן קבוע ובזמן אמת את התנהגות מערכות ה-IT, תוך ביצוע אופטימיזציה של המדדים השונים".

הצטרפה לתוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של אורקל בישראל

מן הוסיף כי "אנו מביאים לקיצור דרמטי של תהליך פתרון התקלה, המערכת שלנו מסוגלת להפוך באופן אוטומטי מידע טקסטואלי, שהוא לא מובנה – למובנה. המערכת אף משתמשת במידע המופק ממערכות ניטור אחרות שישנן בארגון – לצורך הרחבת בסיס הידע שלה".

"המערכת שלנו מאתרת במהירות את שורש הבעיה ומאפשרת לצוותי ה-IT לפתור אותה במהירות. כך, אנו מסייעים לשמירה על זמינות המערכות בארגונים". לדבריו, "באחרונה השקנו את גרסה 3 של המוצר שלנו, Sophie, המגיעה עם יכולות בינה מלאכותית ומספקת תהליכי פעולות מובנים מראש לתיקון התקלות", אמר.

לפני שלושה חודשים הצטרפה Loom Systems לתוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של אורקל בישראל. "ראינו פה הזדמנות", סיכם מן, "לסייע ללקוחות המהגרים לענן של אורקל לעשות זאת בביטחה. אנו מסייעים להם להעביר עומסי עבודה לענן של אורקל, תוך כדי זה שאנו מנטרים את מערכות ה-IT עבורם. אורקל נותנת לנו את פלטפורמת הענן שלה, לצד גישה ללקוחותיה. היא מסייעת לנו למצוא שותפים ולהגדיל את נתח השוק שלנו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים