"המעבר לענן יצר 'שבר IT' שעל ארגונים לאחות אותו"

"אחסון בענן עלול להביא לנזילה של המידע החוצה מהארגון ואין לו שליטה על זה", הזהיר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום, וקרא לארגונים לתקן את המצב

תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

"העולם הדיגיטלי מתחלק לשלושה חלקים עיקריים: המשתמשים, הדטה סנטר – הוא ה-IT הארגוני, והענן. אחסון בענן עלול להביא לנזילה של המידע החוצה מהארגון ואין לו שליטה על זה. כך נוצר בארגונים 'שבר IT', שהם חייבים לעשות בו סדר ולאחות אותו", כך אמר תומר פרי, מנכ"ל אינוקום מקבוצת אמן.

פרי דיבר בכנס השנתי של אינוקום, שנערך היום (ג') באולם EAST בתל אביב. האירוע הופק על ידי אנשים ומחשבים והנחה אותו נדב בורנשטיין, מנחה התכנית חי בלילה בערוץ 12.

  צילום ועריכת ווידאו: ליטל רובינשטיין

לדברי פרי, "העולם משתנה והמשתמשים עושים יותר ויותר דברים באמצעים רבים יותר, כולל אחסון בענן, למשל בדרופבוקס. ארגונים צריכים לאפשר להם לעשות את מה שהם רוצים, אבל לשלוט במה שהם עושים". הוא אמר שאינוקום מציעה פתרון שמאפשר את שני הדברים גם יחד: משתמשי הקצה מקבלים גישה לכל אפליקציה, אתר או אחסון שהם רוצים, והארגון מקבל שליטה על המידע שהם מעבירים או מגיע לשערי הארגון כתוצאה מהשימוש שלהם. "לצורך כך, אנחנו מבצעים הפרדה של המידע, כדי שהמשתמשים יוכלו למשל לגלוש באינטרנט אבל שלא ייכנסו איומי סייבר שונים לארגון".

הוא ציין כי חברות שונות מציעות פתרונות של ונדורים שונים, בעוד שאינוקום בחרה לצמצם את הפתרונות לוונדורים ספורים, ובעיקר פאלו אלטו וסיטריקס. "בשנתיים וחצי האחרונות אנחנו מרכיבים פאזל, כדי לספק פתרון אינטגרטיבי מקצה לקצה, שמאפשר להתמודד עם הרבה מאוד טכנולוגיות. אנחנו מתמודדים עם כל מילות הבאזזז הנוכחיות – פישינג, למידת מכונה, בינה מלאכותית ועוד", אמר.

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן. צילום: ניב קנטור

כמו כן, הפתרונות שמציעה החברה מאפשרים מניעת הונאות, חינוך המשתמשים להגנה מפני מתקפות סייבר, פתרונות הגנה על דטה סנטרים, פיירוולים וכמובן – ענן. פרי ציין כי אינוקום מספקת מענה גם לאחד התחומים המתפתחים בזמן האחרון – זהות כשירות (IaaS). "בתוך שנים ספורות, רוב הארגונים יהיו בענן, וצריך לתת פתרון גם לאבטחת ניהול הזהויות בפורמט זה", אמר פרי. הוא הוסיף כי "כל הפתרונות שאנחנו מציעים הם מובילים ברביעי הקסם של גרטנר ויש אינטגרציה ביניהם".

פרי סיכם באמרו כי "בעתיד, נמשיך להיות בררנים בפתרונות שאנחנו מייצגים, כדי לפשט. אנחנו דוגלים בכמה שפחות ונדורים ומורכבות, ובכמה שיותר אינטגרציה".

את האירוע פתח בדברים קצרים בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן. הוא אמר כי "אין לאינוקום פורטפוליו רחב של מוצרים וכל אחד מהמוצרים שיש לה נבחר אחרי תהליך ארוך. אנחנו רוצים להביא את הפתרונות הנכונים והטובים ביותר ללקוחות ולתת ערך מוסף לשותפים, ללקוחות ולוונדורים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים