סאן הציגה את JavaFX Mobile – פלטפורמת ג'אווה חדשה לניידים

הפלטפורמה החדשה תאפשר למפתחים ולשותפים עסקיים של סאן לבנות יישומים מתקדמים למכשירים ניידים בעזרת מערך JavaFX SDK, הכולל את JavaFX Mobile Emulator בשלמותו ● סאן הודיעה, כי כמה יצרניות מובילות של מכשירים ניידים כבר עובדות איתה לאספקת מכשירי JavaFX Mobile, בהן סוני אריקסון, LG, אורנג' העולמית וספרינט

סאן הודיעה הבוקר (ב') על זמינותה של פלטפורמת JavaFX Mobile, המאפשרת למערכת ג'אווה האלחוטית ליצור פתרונות תוכן עשירים. המערכת הוצגה לראשונה בתערוכת Mobile World Congress, שנפתחה הבוקר בברצלונה. עוד הודיעה סאן, כי כמה יצרניות מובילות של מכשירים ניידים, ספקיות שירות ו-ISV's כבר עובדים איתה לאספקת מכשירי JavaFX Mobile, בהן סוני אריקסון, LG, אורנג' העולמית וספרינט.

פלטפורמת JavaFX Mobile החדשה תאפשר למפתחים ולשותפים לבנות יישומים מתקדמים למכשירים ניידים בעזרת מערך JavaFX SDK, הכולל את JavaFX Mobile Emulator בשלמותו. ניתן להוריד את ה-SDK באתר אינטרנט שהוקם לצורך כך.

פלטפורמת JavaFX מספקת מודל פיתוח ופריסה מאוחד עבור בניית יישומים עשירים למחשבים שולחניים, לדפדפנים ולטלפונים סלולריים. כשהיא בנויה מעל פלטפורמת Java ME, מאפשרת JavaFX Mobile לחברות ליצור תוכן נייד עשיר. מפתחים יכולים להשתמש ב-JavaFX Mobile כדי להרחיב את יישומי Java ME הניידים, משחקים ופתרונות נוכחות, ולהוסיף להם תכונות ותפקודיות עשירות יותר. בנוסף, מפתחים המשתמשים בטכנולוגיית JavaFX נהנים מגישה למודל האבטחה של Java ME וליכולות ספציפיות עבור טלפונים, כמו ספר כתובות, בלוטות', מצלמה, שירותי מיקום ועוד. JavaFX מספקת אודיו ווידיאו באיכות Hi-Fi, טקסטים עשירים, גרפיקה וקטורית, אנימציה ושירותי Web עבור יישומים ניידים ושולחניים באמצעות שפת סקריפטים פשוטה אך רבת עוצמה.

מרכז הפיתוח של סאן בישראל השתתף בצורה פעילה בפיתוח ובקידום JavaFX Mobile . מהנדסי המרכז עוסקים הן בפיתוח הדור הבא של טכנולוגיות ג'אווה לסלולר והן בהטמעת הטכנולוגיה יחד עם שותפים עסקיים ולקוחות. ערן ואנונו, מנהל המרכז, אמר, כי פלטפורמת JavaFX Mobile מספקת תוכן עשיר ושירותים למגוון הרחב ביותר של מכשירים ניידים – מטלפונים סלולריים ועד לטלפונים חכמים. לדבריו, "JavaFX מספקת תפקודיות חדשה ליצירה קלה של יישומים בתפוצה רחבה, המשלבים באופן שקוף תוכן, מדיה ונתונים למגוון רחב של מכשירים, ומביאה יכולות של בניית תכנים עשירים לפלטפורמה הנפוצה והחזקה ביותר בתעשייה הסלולרית".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים