JLL הקימה זרוע להשקעות בחברות טכנולוגיה בתחום הנדל"ן

הזרוע תשקיע בהיקף של 100 מיליון דולר ● מינתה מנכ"ל בישראל וצפוייה להכפיל את מצבת כח האדם שלה

07/10/2018 14:08
זיו שור מנכ"ל JLL ישראל. צילום: עדי למם

JLL, חברת הנדל"ן הבינלאומית ג'ונס לונג לה-סאל, נכנסה לאחרונה לתחום ההשקעות בחברות טכנולוגיה ולצורך כך הקימה את JLL Spark,  זרוע להשקעות בחברות טכנולוגיה בתחומי הנדל"ן.  לרשות הזרוע עומדים 100 מיליון דולר להשקעה  כך על פי הודעת החברה.

JLL מספקת שירותי נדל"ן, ניהול נכסים ומתקני נדל"ן לתאגידי היי-טק בינלאומיים כדוגמת פייסבוק, אמזון ואינטל. בעקבות הרחבת הפעילות בישראל של תאגידי היי-טק מהעולם החברה מכפילה את כח האדם ל-160 עובדים עוד בשנת הפעילות הראשונה. בנוסף, מונה זיו שור למנכ"ל JLL ישראל.

הקרן השקיעה בחברת ההייטק Skyline.AI הישראלית המבצעת חיזוי של שווי ערך עתידי למבני נדל"ן.

פועלת ב-80 מדינות ו-1,700 ערים בעולם

החברה פועלת ב-80 מדינות ו-1,700 ערים בעולם, בצפון ודרום אמריקה, אירופה, במזרח התיכון, אפריקה ובמזרח הרחוק עם היקף נכסים מנוהלים של 80 מיליון מ"ר.

בחברה אמרו כי כניסתה לפעילות רשמית בארץ מאפשרת לה לתת מענה של יצירת סטנדרט אחיד לחברות היי-טק ישראליות שהופכות לגלובליות.

עוד הוסיפו בחברה כי לא נהוג בהיי-טק הישראלי לתכנן את סביבת העבודה וליצור סטנדרט אחיד למשרדים בכל העולם כפי שעושות חברות מובילות כמו מיקרוסופט, סאפ וכו'.

על רקע זה, אמרו בחברה, JLL מבקשת לסייע גם להיי-טק הישראלי המתפתח גלובלית לשפר את תכנון הנדל"ן עם יצירת סביבות עבודה אחידות ברחבי העולם, סיוע מנציג מקומי במדינות באיתור נדל"ן במיקומים אידיאליים, תירגומים של חוזים וטיפול בהקמת סביבות העבודה לפי התקן עליו החליטו החברות.

JLL הוקמה בלונדון בשנת 1783 ומציינת כעת את השנה ה-235 לפעילותה. היא נסחרת בבורסה בניו יורק בשווי שוק של 7 מיליארד דולר ומעסיקה 82 אלף עובדים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים