קבוצת גילון תגייס כ-70 עובדים חדשים

מדובר על גידול של יותר מ-20% במספר עובדי הקבוצה ● התפקידים שיאוישו יהיו מנהלי פרויקטים, ראשי צוותים, מנתחי מערכות ומפתחי ETL ופלטפורמות BI שונות, יועצים שיווקיים ואנליסטים לחברת סינרג'י, שאותה רכשה החברה לא מכבר

קבוצת גילון Business Insight החלה בימים אלה בתהליך גיוס עובדים נרחב, שבמסגרתו יצטרפו לקבוצה כ-70 עובדים חדשים. זאת, לאחר שרכשה את החברות אמפליו וסינרג'י, ולאור הזכייה של הקבוצה בפרויקטים רבים בארץ ומחוצה לה. התפקידים שיאוישו יהיו מנהלי פרויקטים, ראשי צוותים, מנתחי מערכות ומפתחי ETL ופלטפורמות BI שונות, יועצים שיווקיים ואנליסטים לחברת סינרג'י. כיום מונה הקבוצה 300 עובדים.

גל רימון, מנכ"ל גילון ישראל, אמר, כי "תהליך הצמיחה המואץ שלנו משקף היטב את המגמה בשוק, המאופיינת בכך שיש בקרב דרגי הניהול הבנה גדלה והולכת לחשיבות של השימוש בכלים מושכלים ומבוססי מידע לשיפור הביצועים העסקיים. במקביל, שמנו למטרה לגייס מערך מומחים מקיף, משלבי הייעוץ והאפיון ועד ליישום וליווי הלקוח". הוא הוסיף, כי הקבוצה מיישמת זאת באמצעות "רכישת מרכיבים משלימים לפעילות הליבה שלנו וגיוס העובדים האיכותיים ביותר בשוק". רימון אף ציין, כי "אנחנו צופים ש-2010 תמשיך להיות שנה חיובית לגילון, עם המשך מגמת הגידול בהכנסות הקבוצה והמשך חדירתנו לשווקים גלובליים חדשים".

היקף צמיחת ההכנסות של גילון שילש את עצמו בשלוש השנים האחרונות, באמצעות גידול אורגני ורכישת חמש חברות בארץ ובטורקיה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים