שי מיקהל פורש מדיפלומט; מונה למנמ"ר תנובה

מיקהל שימש עד כה כמנמ"ר חברת ההפצה הגלובלית דיפלומט וסמנכ"ל התהליכים הטכנולוגיים שלה ● יחליף בתפקידו את אסף גל שמכהן כיום כסמנכ"ל הטכנולוגיות של טבע

שי מיקהל, מנמ"ר תנובה. צילום: יח"צ

שי מיקהל, מנמ"ר חברת ההפצה הגלובלית דיפלומט וסמנכ"ל התהליכים הטכנולוגיים שלה, מונה למנמ"ר קונצרן המזון הגדול תנובה. כך נודע לאנשים ומחשבים. מיקהל יחל את תפקידו בקרוב.

מיקהל נבחר מתוך מספר מועמדים שהגישו מועמדותם לתפקיד הנחשק. הוא יחליף בתפקידו את אסף גל שפרש מתנובה בחודש מרץ השנה ומכהן כיום כסמנכ"ל הטכנולוגיות של טבע. טרם מונה מחליף למיקהל.

פרס המנמ"ר המצטיין

מיקהל עובד בדיפלומט מזה כעשר שנים, מהן חמש שנים בתפקידו האחרון. הוא בעל תואר ראשון בהצטיינות בהנדסת תעשיה וניהול מהטכניון ותואר שני בהצטיינות במנהל עסקים מאוניברסיטת בן גוריון. בשנת 2016 קיבל פרס בתחרות המנמ"ר המצטיין.

דיפלומט היא חברה גלובלית שפועלת בישראל ובמספר מדינות בעולם ומייצגת באופן בלעדי מותגים בינלאומיים ומקומיים. בין היתר היא המפיצה הבלעדית של פרוקטר אנד גמבל.

החברה מעסיקה 3000 עובדים בכל העולם ופועלת ב-50 אלף נקודות הפצה. מיקהל עצמו ניהל והיה אחראי על 80 עובדים, שפרוסים בכל אתרי הארגון. מחזור המכירות של החברה בשנת 2017 כפי שהופיע באתר שלה הוא שני מילארדי שקלים.

הוביל מספר פרוייקטי IT מרכזיים

מיקהל הוביל מספר פרוייקטי IT מרכזיים שביצע יחד עם עובדיו, תוך גיבוי מלא של ההנהלה. בין אלו נמנית הטמעת מערכת SAP מלאה בגיאורגיה בפרק זמן של חצי שנה. הפרויקט כלל את כל תהליך האפיון והניהול ללא כל סיוע חיצוני. בנוסף הוטעמו מערכות מובייל ומערכות נוספות אחרות שאפשרו לדיפלומט לפעול בגיאורגיה במהירות רבה וללא תקלות.

פרויקט אחר אותו הוביל הוא הטמעת מערכת בקרה המבוססת על ניתוח תמונות על בסיס מודלים מתמטיים חכמים. מערכת זו חסכה לארגון מאות אלפי שקלים.

תנובה היא חברת המזון השנייה בגודלה בישראל המגלגלת מחזור שנתי של כשישה מיליארד שקל בשנה ומעסיקה כ-5300 עובדים. בשנה האחרונה התמודד הקונצרן עם שינויים והערכות פנים ארגונית חדשה. כמו כן התמודד הקונצרן עם פרויקט תשתית מרכזי בתחום המיחשוב שכלל בין היתר בחירת מערכת ERP שתוטמע בכל הקונצרן. תנובה נמצאת בהליכים כבר כמה חודשים במטרה לבחור בין שתי חלופות בעניין זה, סאפ ואורקל, ונראה שזה יהיה האתגר הראשון עימו יצטרך מיקהל להתמודד.

לא נמסרה תגובת שי מיקהל לידיעה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים