המכרז לתפקיד מנהל פרויקט מזור שוב תקוע

רק תשעה מועמדים ניגשו למכרז, ומתוכם רק שלושה עברו את תנאי הסף ● ועדת האיתור של משרד הבריאות תיפגש עם המועמדים הנותרים ביום חמישי הקרוב ● המכרז הראשון לתפקיד פורסם ב-2007, ומאז נדחה בכל פעם מחדש בגלל העדר מועמדים מתאימים

המכרז לתפקיד מנהל מזור שוב תקוע. למרות שמישרת מנהל הפרויקט של משרד הבריאות נחשבת לאטרקטיבית – במיוחד בגלל השכר הנאה, 50 אלף שקלים לחודש – לא מצליח המשרד לאתר מועמדים ראויים לתפקיד. לאחר שרק תשעה מועמדים ניגשו למכרז, שלושה בלבד עמדו בתנאי הסף שלו, וביום חמישי הקרוב יתכנס צוות של משרד הבריאות כדי לראיין אותם ולהחליט על המשך הטיפול בנושא.

בנובמבר 2009 פרסם המשרד מכרז חדש לתפקיד – השלישי בסדרה – לאחר שהמכרז הראשון, שהיה מכרז סגור, פורסם ב-2007. מאז, בכל אחד מהמכרזים שפורסמו, נדחה ההליך שוב ושוב בגלל העדר מועמדים מתאימים. המכרז הנוכחי היה פתוח לכלל הציבור מאז נובמבר 2009, ואנשי משרד הבריאות אף הקלו בתנאי סף רבים כדי לאפשר בחירה מתוך היצע רחב של מועמדים. אולם לאנשים ומחשבים נודע ממקורות במשרד, כי גם הפעם ההיענות הייתה חלשה ביותר.

אחד מבין שלושת המועמדים שכן עברו את תנאי הסף נחשב לאופציה אפשרית, בהיותו בעל ניסיון רב. בתפקידו הנוכחי הוא מכהן בתפקיד בכיר באחד ממוסדות הבריאות הגדולים בישראל, אולם בשל גילו המתקדם, המתקרב לגיל הפרישה, קיימת במשרד התלבטות האם להפקיד בידיו את המשימה. שני המועמדים האחרים לא מוכרים ולא ידוע מה הרקע שלהם, מעבר לעמידתם בדרישות הסף הבסיסיות של המכרז.

בפני המשרד עומדת דילמה קשה: מצד אחד, אין אפשרות לבטל שוב את המכרז ללא סיבה טובה למדי; מצד שני, הבחירה לתפקיד כל כך מרכזי מבין שלושה מועמדים בלבד, עלולה לגרור ביקורת ציבורית קשה. פרויקט מזור אמור להיות פרויקט ה-ERP הגדול של בתי החולים, והוא תוקצב לפני כארבע שנים בהיקף של רבע מיליארד שקלים. אולם מאז הוא הוקפא ולא יצא לפועל, בין היתר בגלל העובדה שבמשרד הבריאות לא הצליחו לאתר עבורו מנהל מתאים.

ממשרד הבריאות נמסר, כי "המשרד מנוע מלהתייחס לפרט כלשהו ביחס להליך המכרז, שעדיין מתנהל. עם בחירת הזוכה ניתן יהיה לקבל מידע על ההליך, בכפוף לחוק".

תגובות

(2)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. משה

    שיתקע עד שיתחלף המנמ"ר. או אז ניתן יהיה לבחון חלופות ראויות לפרויקט זה,ולראות האם באמת צריך רק SAP או שיש פתרונות טובים וזולים הרבה יותר.

אירועים קרובים