שרי התמ"ת והתקשורת ערכו טקס פתיחה רשמי לביתן הישראלי ב-Mobile World Congress

"התערוכה הפכה במרוצת השנים לזירה המרכזית בה נפגשת תעשיית המובייל העולמית, חושפת טכנולוגיות חדשות ורוקמת שיתופי פעולה עסקיים", אמר השר בן אליעזר בטקס ההשקה ● לדבריו, הפעילות המשותפת של משרד התמ"ת, מכון הייצוא, מתימו"פ וארגון IMA, הניבה מעל ל-1,000 פגישות מתוכננות עבור החברות הישראליות בכנס

בפעם התשיעית ברציפות נפתח השבוע כנס Mobile World Congress, בהשתתפות עשרות אלפי אנשי מקצוע מתעשיית הטלקום העולמית שהגיעו עד לברצלונה. ישראל מיוצגת בכנס שני מתחמים גדולים: הראשון הוא המתחם של משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה – שכולל מעל 30 חברות ישראליות, והשני הוא המתחם של IMA (אגוד המובייל הישראלי) – אשר הביא איתו לברצלונה כ-40 חברות ישראליות לביתן מרשים בשטח כולל של 700 מ"ר.

אנשי IMA מדווחים, כי עד כה הם תיאמו לחברות הישראליות יותר מ-1,000 פגישות עם נציגים ומבקרים מרחבי העולם, וזאת בתקווה להוות התחלות לעסקאות חדשות לאותן החברות.

את הביתן הישראלי הרשמי פתחו בטקס חגיגי השרים פואד בן אליעזר (תעשייה, מסחר ותעסוקה) ומשה כחלון (תקשורת) יחד עם צמרת משרדיהם. "לכבוד הוא לי לחנוך את הביתן הישראלי הלאומי בתערוכת Mobile World Congress 2010", אמר השר בן אליעזר.

לדברי השר, "התערוכה הפכה במרוצת השנים לזירה המרכזית בה נפגשת תעשיית המובייל העולמית, חושפת טכנולוגיות חדשות ורוקמת שיתופי פעולה עסקיים". משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה הגדיר את תערוכת Mobile World Congress כפרויקט עולמי, ולשם כך הפעיל את מערך הנספחים של מינהל סחר החוץ הפרוס ברחבי העולם, תוך תאום ושיתוף פעולה מלא עם מכון הייצוא, מתימו"פ וארגון IMA. הפעילות המשותפת הזו הניבה מעל ל-1,000 פגישות מתוכננות ואנו צופים להכפיל מספר זה במהלך ימי התערוכה".

הכותב הוא מנהל תחום המובייל במטריקס

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים