פרסום ראשון: פלאפון תקים מרכז שדרוגים ענק בגני התערוכה בתל אביב

לקוחות החברה יוכלו להתרשם במרכז מהמכשירים החדשים, התואמים את רשת ה-HSPA החדשה, ולשדרג את מכשיריהם ● המרכז החדש יהיה בנוי כתערוכה, שייקחו בה חלק כל יצרניות ציוד הקצה שמכשיריהן נמכרים בפלאפון

פלאפון תקים בתחילת החודש הבא בגני התערוכה בתל אביב מרכז שדרוגים ענק – כך נודע לאנשים ומחשבים. לקוחות החברה יוכלו להתרשם במרכז מהמכשירים החדשים, התואמים את רשת HSPA החדשה, ולשדרג את מכשיריהם.

מרכז השדרוגים יהיה דומה למתחם שהוקם לפני שבועות אחדים לצורך הדרכת עובדי החברה והמשווקים. הוא יהיה בנוי כתערוכה, שייקחו בה חלק כל יצרניות ציוד הקצה שמכשיריהן נמכרים בפלאפון. במתחם יוקמו ביתנים מעוצבים של נוקיה, סוני אריקסון, סמסונג, LG, טושיבה ופאלם. המתחם יתמקד בעיקר בלקוחות פרטיים ועסקיים (למעט מנויים ארגוניים).

לפלאפון יש כ-2.7 מיליון לקוחות ברשת הישנה. אחת ממטרותיה החשובות של החברה היא להעביר כמה שיותר לקוחות לרשת החדשה, הפועלת בטכולוגיית HSPA, כדי לאפשר להם ליהנות ממכשירים מתקדמים יותר. חברת הסלולר עתידה להשקיע בכך משאבים לא מבוטלים בשנים הקרובות ונדמה שהקמת המרכז היא רק הסנונית הראשונה.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אתי כהן

    שלום רב, אנחנו תושבי שדרות מעוניינים לקחת חלק בהקמת דוכנים (מוצרים שונים, אוכל, מוצרים לבית, יצירה לילדים ועוד) נשמח לקבל תשובה חיובית.

אירועים קרובים