אמן רכשה את פעילותה של חברת התוכנה אוצר

ששת עובדי החברה הנרכשת, שמתמחה בפיתוח מערכות לשוק ה-ECM, יעברו לאמן ● במסגרת העסקה, תהיה אחראית אמן על התמיכה והשיווק ● צפי ההכנסות מההסכם נאמד בכמה מיליוני שקלים לשנה הראשונה

קבוצת אמן. פרויקט בהיקף חצי מיליון שקלים

קבוצת אמן רכשה היום (א') את הפעילות של חברת התוכנה אוצר, המתמחה בפיתוח מערכות לניהול מידע בלתי מובנה (ECM). העסקה נחתמה על בסיס של צפי הכנסות, שמוערך בכמה מיליוני שקלים בשנה הראשונה.

על פי ההסכם שנחתם, יועברו ששת מומחי התמיכה והשירות של אוצר לאמן, כמו גם נושא הטיפול בלקוחות. קבוצת אמן תתרכז, בין היתר, בהפצת מוצרי אוצר בישראל ובמתן שירותים ליישום מוצריה.

אוצר, שפועלת בשוק משנת 2001, השקיעה עד כה למעלה מ-17 מליון שקלים בפיתוח מוצרים. היא משרתת לקוחות בישראל ובעולם, ועל פי הערכה מספר המשתמשים במערכת שלה מגיע לכ-4,000. בין לקוחותיה הגדולים נמנים חברות ביטוח, חברות השקעה ופיננסים, חברות משוק ההון, חברות השכרת רכב ומוסדות ממשלה.

מומחי חברת המחקר STKI מעריכים את גודלו של שוק ה-ECM בישראל בכ-100 מליון שקלים בשנה, כאשר שליש מההשקעה מבוצע על ידי לקוחות גדולים ושני שלישים על ידי לקוחות בינוניים וקטנים. דרישות הרגולטור והוראות הרשויות מגבירים את הצורך ביישום פרויקטים מסוג ECM.

גדעון שרון, מייסד אוצר, אמר בעקבות ההסכם, כי "השותפות עם אמן תאפשר לנו לתת תמיכה טובה ביותר ללקוחותינו ולהתרכז בהמשך פיתוח המוצר הן עבור לקוחות בישראל והן ללקוחות מחו"ל אשר החליטו ליישם את מוצרי אוצר".

"אנו שמחים על ההזדמנות הייחודית שנקרתה בדרכנו להגדיל את היצע המוצרים והשירותים שלנו ללקוחותינו בישראל", מסר בן פסטרנק, מנכ"ל אמן.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. חיים

    שטויות במיץ עגבניות, ניסיון להחיות סוס מת, אף עובד לא עבר וכולם תבעו והגיעו להסכם בבית המשפט לקבלת הכסף. בקיצור בעל החברה גדעון שרון הינו נוכל ברמות הגבוהות ביותר ובית המשפט אישר את זה.

אירועים קרובים