עוד מנכ"ל ל-Salesforce – יעבוד לצד מארק בניוף

קית' בלוק עבד 25 שנים באורקל בטרם הצטרף לענקית ה-CRM בענן לפני חמש שנים ● Salesforce מובילה את תעשיית ה-IT בקידום זכויות הלהט''בים

קית' בלוק , המנכ''ל המשותף של סיילספורס שפרש. צילום: יח"צ

קית' בלוק, סמנכ"ל התפעול של Salesforce, מונה לתפקיד מנכ"ל משותף בחברה. בלוק יעבוד לצד מארק בניוף, מייסד, מנכ"ל ויו"ר ענקית ה-CRM בענן והשניים ידווחו ישירות לדירקטוריון החברה.

בלוק הצטרף ל-Salesforce לפני חמש שנים לאחר שעבד משך חצי יובל שנים באורקל (Oracle). באורקל הוא פגש בראשונה את בניוף, שכינה אותו "מנהל המכירות הטוב ביותר אי פעם בתעשיית התוכנה הארגונית". אף שהמינוי לא היה צפוי, הוא לא התקבל בהפתעה אצל האנליסטים בארצות הברית. זאת כי שני הבכירים עבדו באופן צמוד בשנים האחרונות והמינוי הוא רק למעשה רק פעולה פורמלית.

הובלת המכירות העולמיות, בריתות וערוצי שותפים והפצה

מיקוד הפעילות של בלוק הוא בהובלת המכירות העולמיות, בריתות וערוצי שותפים והפצה, התוויית אסטרטגיית החברה בתעשייה, הצלחת לקוחות ושירותי ייעוץ. זאת, לצד היות בלוק מפקח על התפעול השוטף של החברה. בניוף, מצדו, אחראי למוצרים, לטכנולוגיה ולתרבות.

התרבות הארגונית היא נדבך מרכזי עבור Salesforce. כך, מאז שנת 2015 החברה השקיעה יותר משמונה מיליון דולר כדי להתמודד עם פערי השכר בחברה על רקע מגדר וגזע, והיא מובילה את תעשיית ה-IT בקידום זכויות הלהט"בים.

בניוף אמר בהצהרה כי "קית' היה שותף אמין עלי בניהול Salesforce בחמש השנים האחרונות ואני נרגש לקבל אותו כמנכ"ל משותף. הוא בעל מומחיות תפעולית יוצאת דופן וניסיון במנהיגות ארגונית. אני מאושר מהקידום שלו לרמה הבאה של השותפות שלנו".

"המפתח להאיץ את הצמיחה העתידית של החברה"

אנליסטים ציינו כי חלוקת הסמכויות ואזורי הפעילות בין שני הבכירים כבר מההתחלה עשויה לאפשר ל-Salesforce לעבור בצורה חלקה למבנה הניהול החדש. זאת, תוך סיוע להמשך הצמיחה העסקית המדהימה של החברה.

ההכנסות של ענקית ה-CRM בענן ברבעון האחרון חצו את רף ה-3 מיליארד דולר בראשונה. הנתון משקף צמיחה של 25% לעומת הרבעון המקביל אשתקד. מחיר המניה של החברה עלה ב-60% בתריסר החודשים האחרונים.

כאשר בלוק מונה לסמנכ"ל התפעול בשנת 2016, בניוף הציב בפניו יעד: לחצות את רף ההכנסות השנתי של 10 מיליארד דולר. בלוק השיג את היעד בנובמבר האחרון. בניוף נהנה לקבוע יעדים שאפתניים בפומבי. היעד הבא אותו בניוף הציב הוא להגיע להכנסות של 60 מיליארד דולר עד 2034 ולטווח הבינוני – הגעה ל-23 מיליארד דולר ב-2020.

בראיון לפורצ'ן (Fortune) אמר בניוף כי "מינויו של בלוק כמנכ"ל משותף נועד לענות על האתגר העסקי שהצבתי. המנהיגות המשותפת, שלי ושל קית', היא המפתח להאיץ את הצמיחה העתידית של החברה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים