אדוונטק פיתחה מערכת לניהול תהליכי עבודה עבור אוניברסיטת חיפה; ההיקף הכספי: מאות אלפי ש'
המערכת מאפשרת למשתמש ליזום בקשות חדשות העוברות סבב אישורים בין בעלי התפקידים השונים, ולבצע מעקב רצוף אחר השלבים אותם עוברת כל בקשה ● היא מספקת מענה טכנולוגי לכלל אנשי הסגל האקדמי של אוניברסיטת חיפה, המונה למעלה מ-2,000 משתמשים
מחלקת הפורטלים של חטיבת הסאפ (SAP) באדוונטק פיתחה מערכת לניהול תהליכי עבודה עבור אוניברסיטת חיפה. מדובר במערכת ווב (Web) המשולבת ב-Sap Portal, שפיתוחה ארך כשבעה חודשים ועלותו הסתכמה במאות אלפי שקלים.
המערכת מאפשרת למשתמש ליזום בקשות חדשות העוברות סבב אישורים בין בעלי התפקידים השונים, ולבצע מעקב רצוף אחר כל השלבים אותם עוברת הבקשה – משלב היצירה, דרך שלב העיבוד והוספת ההערות, ועד לשלב הסופי של אישור או דחייה. לכל בקשה מוגדרים שדות המידע, כולל סדר תחנות ורשימת המאשרים. שינוע הבקשה יכול להתבצע בצורה מקבילית – בין מספר מאשרים בו זמנית, או בצורה סדרתית – במעבר טורי בין המאשרים אחד אחרי השני. בהתאם להחלטת בעל התפקיד בתחנה המדווחת, הבקשה עוברת לשלב הבא (אישור) או חוזרת לאחור (דחיה). פעולת הדחיה הינה פעולה גמישה, אותה ניתן לקבוע מבעוד מועד. הדחייה מחזירה את הבקשה לתחנה הקודמת, או ישירות ליוזם הבקשה.
המערכת מספקת מענה טכנולוגי לכלל אנשי הסגל האקדמי של אוניברסיטת חיפה, המונה למעלה מ-2,000 משתמשים. עד כה, התהליך באוניברסיטה לא היה ממוחשב כלל, ובקשות הועברו באמצעות ניירת משולחן לשולחן -ללא יכולת מעקב. כעת, אנשי הסגל האקדמי נהנים מחוויה ממוחשבת המאפשרת יצירת בקשות שונות תוך שמירה על אחידות, נוחות, ובהירות. המערכת משובצת בפורטל סאפ הקיים בארגון, ובכך היא מאפשרת למשתמשים המשך שימוש טבעי וקל בסביבה מוכרת, ללא צורך בהטמעה או בהדרכה מיוחדת.
המערכת פותחה במשך 7 חודשים בפרוייקט שתוקצב על ידי אוניברסיטת חיפה לחודשיים. החברה הפסידה בפרוייקט הרבה כסף אבל עתה מוכרת (מנסה למכור) את הפתרון ללקוחות נוספים ומעתיקים את הקוד הלאה. בינתיים אין אף לקוח מאחר ורוב הלקוחות מבינים שה-Workflow של SAP יותר טוב לשימוש. אבל אם לקוח מעוניין לחסוך בעלויות רישוי של SAP הפתרון הזה הוא חלופה אפשרית. היה עדיף לפתח את המערכת ב-PHP או בדוט נט.