סטארט-אפ ישראלי מקים רשת חברתית לקשישים באוסטרליה

המערכת, הפועלת כבר בישראל, מאפשרת לקשישים להפעיל שיחות וידיאו בקלות דרך השלט וכך לתקשר עם בני משפחותיהם וחברים

06/08/2018 12:27
צילום: באדיבות יוניפר קר .

הסטארט-אפ הישראלי יוניפר קר (Uniper Care) מקים בימים אלו רשת חברתית לקשישים באוסטרליה שתסייע להם להשתלב בעולם הדיגיטלי ולתקשר עם בני משפחה וחברים, במתכונת הפועלת כבר בישראל.

בהודעת החברה נאמר כי יוניפר פיתחה מערכת המורכבת מקופסת סטרימר ומצלמת רשת, שחיבורם לטלוויזיה רגילה מעניקה לה יכולות מתקדמות. המערכת מונגשות לקשישים בדרך פשוטה בה הם רגילים לתפעל טלוויזיות בעזרת השלט. כך יכולים הקשישים לערוך שיחות וידאו עם משפחה וחברים כשהשלט משמש כמיקרופון, להצטרף לקבוצות ווטסאפ כדי להיות מעורבים בצ'אט ולצפות בסרטונים ותמונות. כן ניתן להשתתף במועדון וירטואלי עם תכני העשרה המשמש כרשת חברתית.

בחברה הוסיפו כי ההתרחבות לאוסטרליה נעשית בשותפות עם איתי קדר, ישראלי בעל חברות לשירותי דיור מוגן באוסטרליה ובברלי הונינג שפועל בתחום הטכנולוגיות החדישות באוסטרליה.

יוניפר הוקמה בשנת 2016 על ידי רמי קירשבלום, מנכ”ל החברה, ומאיר שריבר, סמנכ”ל הטכנולוגיה. השניים נפגשו במסגרת ארוחה משפחתית כאשר שוחחו על הוריהם וכמה היו שמחים אם היה פתרון שיכול לקשר אותם לעולם הדיגיטלי בצורה טובה יותר. בהמשך הצטרף אליהם אבי פרייס, סמנכ”ל התפעול, המוביל את החברה בחדירה לשוק האמריקני. במקביל פועלת החברה באירופה ובישראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים