"העידן החכם: לא אדם נגד מכונה אלא שניהם יחדיו"

"אנו נמצאים בעידן החכם, התבוני. הוא מתאפיין בכך שאין מדובר במאבק, לכאורה, בין האדם והמכונה אלא בעבודה משותפת של שניהם'", אמר עופר מילבסקי, מנהל תפעול ראשי בסאפ ישראל

עופר מילבסקי, ה-COO של סאפ ישראל. צילום: ניב קנטור

"אנו נמצאים בעידן החכם, התבוני. הוא מתאפיין בכך שאין מדובר במאבק, לכאורה, בין האדם והמכונה אלא בעבודה משותפת של שניהם. המכונה היא העושה את המשימות הטריוויאליות, החצי אוטומטיות ואילו האדם מקבל החלטות מושכלות, מבוססות ניתוח נתונים", כך אמר עופר מילבסקי, מנהל תפעול ראשי בסאפ (SAP) ישראל.

מילבסקי דיבר במליאה המרכזית בכנס ISUG 2018, הכנס הארצי השנתי של משתמשי סאפ בישראל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, נערך היום (ד'), באולם האירועים LAGO בראשון לציון בהשתתפות יותר מ-1,200 לקוחות החברה בישראל ושותפיה העסקיים. את המליאה המרכזית בכנס הנחה הקומיקאי דודו ארז.

לדברי מילבסקי, "הדור הבא של צמיחה כלכלית בארגונים יהיה זה המתאפיין בארגון אשר מנצל בצורה מיטבית את המכונה ולאחר מכן האדם יבוא וישפוט ויקבל החלטות תבוניות. צמיחה כלכלית זו תיצור משרות חדשות ותפקידים חדשים. היא תתבסס על מימוש נרחב של טכנולוגיות חדשות ובראשן ניתוח נתונים בזמן אמת, בינה מלאכותית, ובלוקצ'יין".

"על מנת להצליח באופן עמוק, נדרש לשלב בין מכונה, אדם ותהליכים עסקיים. אנו מתמקדים בתהליכים העסקיים, בשני היבטים: בחינה מהם התהליכים שכבר אינם רלוונטיים בעולם החדש – וביצירת תהליכים עסקיים חדשים", אמר.

"המנמ"ר הוא גורם קריטי בתרגום האסטרטגיה העסקית לתוצאות ממשיות"

מילבסקי  סיפר כי "התחלנו את המסע החדש הזה בפברואר 2015 תוך בניית חזון ומימושו תחת ההבנה כי בעתיד תהיה טרנספורמציה דיגיטלית בכל מימד עסקי. מאז, יש לליבה הדיגיטלית שלנו,SAP S/4HANA, כבר 8,700 לקוחות ארגוניים, שישה מתוכם בישראל. הפלטפורמה רצה בענן: יש לנו את הענן העסקי הגדול בעולם עם 150 מיליון משתמשים. הוא מחזיק מערכות זמן אמת ומאפשר לארגונים לעבוד בכל מקום, ועל גבי כל תשתית, בדטה סנטר ובענן היברידי".

"אנו מספקים ללקוחות הארגוניים חבילה חכמה, הכוללת יכולות להידוק הקשר בין אנשים, ניהול הרשת וההוצאות, ליבה דיגיטלית, ייצור ושרשרת אספקה – וחוויית לקוח. בסופו של דבר, כולם יושבים על פלטפורמה מותאמת, הרותמת את האנשים בנקודה הנכונה בתהליך, עם טכנולוגיות שרצות מקצה לקצה. התוצרים באים לידי ביטוי בשני מימדים: האחד, עבודה על גבי פלטפורמת הענן שלנו והשנייה, ניהול נתונים והפיכתם לידע בעל ערך עסקי. כך, מתייתר ההבדל בין משרד אחורי וקדמי, יש משרד אחד, בו הדרישה בשרשרת מחוברת למענה מהאספקה", אמר.

הוא סיכם ואמר כי "אנו נמצאים בתקופה שבה המנמ"ר הוא גורם קריטי בתרגום האסטרטגיה העסקית לתוצאות ממשיות, אנו מסייעים למנמ"ר בכל ארגון, בכל גודל ובכל מגזר תעשייתי – לצלוח את המסע הדיגיטלי. זה נעשה תוך ראיית עצמנו כשותף אמיתי למסע כזה, תוך הבנת האתגר והפקת הערך העסקי במסע, עם פלטפורמה חדשנית, אינטגרטיבית – ובזמן אמת. כך, בעזרת הטכנולוגיות והפלטפורמה שלנו, אנו מסייעים לארגון להפוך לחכם".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים