מיקרוסופט השיקה גרסה חדשה של פתרון התקשורת הארגונית OCS

הגרסה החדשה - R2 - מציעה מספר יכולות חדשות, דוגמת מערכת להקמת שיחות ועידה טלפוניות מרובות משתמשים דרך אאוטלוק, פתרון Call Back לטלפון סלולרי, שירות IVR, ממשק מזכירה-מנהל, ניהול חדרי צ'ט ארגוניים ועוד

מיקרוסופט השיקה גרסה חדשה של פתרון התקשורת הארגונית שלה – Office Communication Server, או בקיצור: OCS. בין החידושים שמציעה הגרסה החדשה, OCS 2007 R2, נמנים מערכת להקמת שיחות ועידה טלפוניות מרובות משתמשים דרך אאוטלוק, פתרון Call Back לטלפון סלולרי, שירות IVR, ממשק מזכירה-מנהל, ניהול חדרי צ'ט ארגוניים ועוד.

שרת OCS מבוסס על העברת קול באמצעות האינטרנט – VoIP. הפתרון, ששייך למשפחת כלי אופיס סיסטם, מהווה חלק מפלטפורמת התקשורת האחודה של מיקרוסופט. על פי החברה, מאפשרת הגרסה החדשה ייעול של התקשורת העסקית וחסכון ממוצע של 20% בעלויות התקשורת הארגונית. החיסכון, מסרה מיקרוסופט, נובע כתוצאה מהפחתה בעלויות שירותים של ספקי תקשורת וטלקום חוץ-אירגוניים, חיסכון בעלויות שיחות טלפון עקב השימוש בטכנולוגיות VoIP פנים ארגוניות, חיסכון בהוצאות נסיעה, חיסכון בתעבורת הדוא"ל בארגון וקיצור של זמני תגובה ותקשורת פנים ארגוניים.

פלטפורמת התקשורת האחודה של מיקרוסופט הושקה בסוף שנת 2007, וכ-50 חברות תקשורת עולמיות הכריזו מאז על תמיכתן בה. האקוסיסטם סביב הפתרון בישראל כולל בין השאר את האינטגרטורים מלם-תים, ארטנט, HP, תדיראן טלקום ועוד.

סער רוזנברג, מנהל שיווק Unified Communication במיקרוסופט ישראל: "היכולות החדשות והמשופרות שמציע הפתרון החדש וחיבורו לעולם הטלפוניה וסביבת המשתמש יאפשרו לארגונים שיאמצו אותו חסכון ניכר בעלויות התקשורת, ההדרכה והנסיעות. יתרון נוסף של הפתרון הוא קיצור זמני תגובה של העובדים ושל הארגון בכלל להזדמנויות חדשות ומאפשר גמישות רבה יותר לנוכח תקופה של אי ודאות כלכלית".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. אילן

    אני חושב שכדאי מאד למייקרוסופט לפתור בעיות יציבות באאוטלוק הבסיסי לפני שמעבירים יישומים נוספים שיכבידו על התפקוד של הממשק. אני עובד עם אאוטלוק ונהנה מאד מחבילת אופיס 2007 אבל היישום נופל מספר פעמים ביום ולפחות פעם בשבועיים צריך להעביר את קובץ הpst טיפול 10,000. אני חרד מהיום בו קובץ הPST שלי יגיע לגודל של 2 ג'יגה.

אירועים קרובים