החברה הישראלית שסייעה במבצע חילוץ הנערים בתאילנד

רדווין מרמת החייל אפשרה תיאום של פעולות ההצלה על ידי הגופים השונים שנמצאו בשטח, בכללם חיל הים התאילנדי, צוללנים ממדינות זרות וצוותי תקשורת

הציוד של רדויון נפרס באזור המערות בתאילנד. צילום: יח"צ

הנערים שנתקעו בתוך קומפלקס מערות בתאילנד מבלי יכולת לצאת משם ומבצע החילוץ ההירואי שלהם, שהסתיים היום (ד') בהצלחה, ריגש רבים מאוד. עיני כל העולם צפו במתרחש וקיוו לחילוצם של הנערים בשלום – מה שאמנם קרה, בסופו של דבר. אחד הגורמים שסייע בכך הוא החברה הישראלית רדווין, שמציעה פתרונות פס רחב.

"מיד כשנודע לנו על האסון של הנערים שנלכדו במערה בתאילנד", מספר עופר נגר, מנכ"ל השלוחה באסיה של רדווין. "הצענו להירתם לחילוץ. צוות מקומי של החברה יצא מיד לאזור האסון עם הציוד שלנו והקים בתוך שעות ספורות תשתית תקשורת אלחוטית לתמיכה ברשת LTE. הרשת שלנו מאפשרת תיאום פעולות ההצלה על ידי הגופים השונים הנמצאים בשטח, בכללם חיל הים התאילנדי, צוללנים ממדינות זרות וכן צוותי חדשות ותקשורת, המסקרים את ההתפתחויות באירוע בכל שעות היממה. המערכת שהתקנו נועדה לשמש כרשת גיבוי לרשת התקשורת שהמשטרה הקימה כדי להבטיח קיום של תקשורת 24/7".

עופר נגר, מנכ"ל השלוחה באסיה של רדווין. צילום: יח"צ

עופר נגר, מנכ"ל השלוחה באסיה של רדווין. צילום: יח"צ

מאפשרת פריסת רשתות אלחוטיות באזורים שאינם נגישים

רדווין היא חברת פורטפוליו של קרן פיטנגו, המפתחת ומייצרת פתרונות פס רחב אלחוטי (Fixed broadband wireless access), והיא שוהה באזור האסון עם הציוד שלה מאז ה-23 ביוני. החברה מרמת החייל מאפשרת פריסה של רשתות אלחוטיות רחבות פס באזורים שאינם נגישים.

נגר מציין, כי "היו לא מעט מקרים שבהם תרמה רדווין את הציוד שלה לאזורים מוכי אסון, בהם הצונאמי בשנת 2005, אסון המכרה בצ'ילה, הסופה בפורטוריקו והטייפון בפיליפינים – בכל המקרים האלה השתמשו בציוד שלנו כדי להקים רשת לתיאום הפעילויות המבצעיות של כל הגורמים בשטח, כמו גם כל גופי התקשורת וכדומה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים