רמי פדלון עוזב את חברת הבדיקות טאקט; מונה למנהל מגזר התעשייה והמסחר בנס טכנולוגיות

פדלון, לשעבר מנכ"ל טאקט בדיקות, שימש עד לאחרונה כיועץ לחברה ● כמו כן, הוא נחשב לאחד המועמדים המועדפים לתפקיד מנכ"ל החברה לאוטומציה, עד שהסיר את מועמדותו ברגע האחרון ● זו תהיה הפעם השניה בה פדלון יעבוד בנס, לאחר שבעבר שימש כסגן נשיא בכיר ואחראי על פעילות מיקור-החוץ של החברה

רמי פדלון, יועץ לחברת טאקט בדיקות ולשעבר מנכ"ל החברה מקבוצת מטריקס, יעזוב בקרוב את תפקידו לטובת משרה בנס טכנולוגיות (Ness). כך, פדלון ימונה בקרוב למנהל מגזר התעשייה והמסחר – אחד משלושת המגזרים המרכזיים של נס, המעסיק כ-600 עובדים בחברה. הוא יחליף בתפקיד את איתמר היידנפלד, שפרש בדצמבר.

פדלון החל את הקריירה שלו בענף ה-IT בשנת 1979, אז מונה לסמנכ"ל בתדיראן מערכות מידע. בהמשך כיהן כמנכ"ל יבמ גלובל סרוויסס (IGS), ואחרי כן עבד בנס טכנולוגיות כסגן נשיא בכיר וחבר בהנהלת החברה. הוא עזב את נס לטובת תפקיד מנכ"ל טאקט בדיקות, שנרכשה מאוחר יותר על ידי מטריקס. כעת, כאמור, ישוב לסיבוב שני בנס.

פדלון היה גם אחד משלושת המועמדים הסופיים לתפקיד מנכ"ל החברה לאוטומציה. כפי שפורסם באנשים ומחשבים השבוע, אמורה מועצת המנהלים של החברה להודיע ב-18 בפברואר על החלטתה בנושא. עם זאת, בשל העיכובים החוזרים ונשנים במכרז, הודיע פדלון, כי לא יוכל להמתין והסיר את מועמדותו.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים