טופ סופט הקימה מוקד תמיכה ל-SharePoint

המוקד החדש, אשר בהקמתו הושקעו כ-150 אלף שקלים, ממוקם במשרדי החברה בקרית עתידים בתל אביב, ומספק שירות בכל חלקי הארץ ● לצורך הקמת המוקד עברו אנשי המקצוע של טופ סופט הכשרות והסמכות ייעודיות, והוקמה מערכת ניהול ידע המבוססת על פלטפורמת SharePoint לתמיכה בלקוחות החברה ובכלל משתמשי המערכת בישראל

חברת טופ סופט מקבוצת טופ מערכות הקימה מוקד תמיכה ארצי לכלל לקוחות מערכת SharePoint של מיקרוסופט. המוקד החדש, אשר בהקמתו הושקעו כ-150 אלף שקלים, ממוקם במשרדי החברה בקרית עתידים בתל אביב, ומספק שירות בכל חלקי הארץ.

במסגרת עבודת המוקד הייעודי מתאפשרת תמיכה ותחזוקה למערכות SharePoint ארגוניות הכוללת תמיכה טלפונית ללקוחות לפתרון בעיות ראשוני; תחזוקה מונעת לפלטפורמת SharePoint באתרי הלקוח; הקמת שירותי ניטור וגיבוי באתר הלקוח; תיקון תקלות; התקנת גרסאות יצרן; ושדרוג אתרי SharePoint.

לצורך הקמת המוקד עברו אנשי המקצוע של טופ סופט הכשרות והסמכות ייעודיות, והוקמה מערכת ניהול ידע המבוססת על פלטפורמת SharePoint לתמיכה בלקוחות החברה ובכלל משתמשי המערכת בישראל.

ירון הראל, מנכ"ל טופ סופט, אומר, כי צפי ההכנסות לשנת הפעילות הראשונה עומד על מאות אלפי שקלים, וזאת לאור הצורך הגדול בשוק לשירותי תמיכה ב-SharePoint. לדבריו, "נוכח הגידול האקספוננציאלי בחדירת SharePoint כפלטפורמה מובילה, לא היה בארץ גוף תשתיתי שמספק פתרונות אמיתיים. הקמת מוקד התמיכה הארצי משלימה את היתרון המשמעותי של טופ סופט בתחום פלטפורמת SharePoint כספקי פתרון מקצה לקצה: החל משלב האפיון והייעוץ, דרך יישום פתרונות כגון ECM ,WCM ,BI, ועתה גם מוקד תמיכה של מומחי SharePoint מסביב לשעון".

הראל ציין, כי בחברה כבר התקבלו הזמנות לשירותי מרכז התמיכה מגוף בנקאי מהגדולים בישראל ומחברת תקשורת גדולה. "הזמנות אלה, בהיקף של 250 אלף שקלים, מוכיחות, כי מרכז התמיכה עונה על צורך גדול בשוק, הן כפתרון תשתיתי והן כמענה לבעיות אפליקטיביות, וחוסך ללקוחות בעלויות", אומר הראל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים