כפי שנחשף באנשים ומחשבים: נס זכתה במכרז מיקור-החוץ של המשרד לקליטת העלייה; ההיקף: 42 מיליון ש'

במסגרת ההסכם, שפרטיו נחשפו לראשונה באנשים ומחשבים לפני כחודש, תתפעל ותתחזק נס את מערכות המיחשוב של המשרד לקליטת העלייה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע - כולל ישומים, מערכות תשתית, תקשורת ותחנות עבודה ● כמו כן, תטמיע נס מערכות שליטה ובקרה ותשדרג את מערך ההלפ-דסק

נס טכנולוגיות הודיעה היום (ב') רשמית על זכייתה במכרז מיקור-החוץ של המשרד לקליטת עלייה, שהיקפו נאמד ב-42 מיליון שקלים. החוזה, שפרטיו נחשפו לראשונה באנשים ומחשבים לפני כחודש, נחתם לחמש שנים וכולל אופציה להארכה לתקופה של עד חמש שנים נוספות.

במסגרת ההסכם, תתפעל ותתחזק נס את מערכות המיחשוב של המשרד לקליטת העלייה 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע – כולל ישומים, מערכות תשתית, תקשורת ותחנות עבודה. בנוסף לכך, נס תטמיע מערכות שליטה ובקרה, תשדרג את מערך ההלפ-דסק של המשרד ותשפר באופן שוטף את רמת השירות על פי אמנת השירות (SLA, ר"ת Service Level Agreement).

אגף מערכות המידע של המשרד לקליטת העלייה אחראי לפיתוח ותפעול שוטף של מערכות תיקשוב מתקדמות בתחום, כולל מרשם עולים, משאבי ניהול וסיוע כגון דיור ציבורי, סיוע כספי, מענק מכס וכדומה. כמו כן אחראי המשרד לאספקת משאבי חומרה ותוכנה לתמיכה בתהליכי הקליטה של העולים סמוך למקום מגוריהם והפקת מגוון רחב של מידע ודו"חות לדרגי הניהול השונים של המשרד ולגורמי חוץ המטפלים בקליטת עליה. האגף תומך ב-600 משתמשים ב-40 אתרים ברחבי הארץ, ומפעיל שני מיתקני מיחשוב – אחד בירושלים והשני בנמל התעופה בן גוריון.

"התרשמנו מהצעתה של נס טכנולוגיות ומיכולתה לספק את מגוון השירותים שאנו דורשים ומהצוותים המקצועיים שהציעה", אמרה  סיגל ליבוביץ, מנהלת אגף בכיר למערכות מידע של המשרד לקליטת העלייה. "נס טכנולוגיות  תסייע לנו למנף את משאבי המיחשוב שלנו ולהמשיך לפתח את מערכות התיקשוב על מנת לייעל את תהליכי קליטת העלייה. אנו נמשיך לשפר את השירות לעולים תוך התבססות על מערכות המיחשוב המתקדמות שלנו".

"המפתח למיקור-חוץ מוצלח הוא הבנת הצרכים העסקיים של הלקוח, וכך ננהג גם בפרויקט זה ונאפשר למשרד לקליטת העליה להשיג את מטרותיו", אמר אפי קוטק, נשיא נס ישראל. "החוזה החדש הוא ציון דרך נוסף במעמדה של נס בתחום מיקור-החוץ של שירותי מיחשוב ויישומים בארגונים גדולים".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים