יבמ הציגה תוכנה חדשה לניהול השימוש במידע שפותחה בין השאר במעבדות של החברה בארץ

מערכת Optim Data Redaction, יודעת לזהות באופן אוטומטי מידע ארגוני רגיש הכלול במסמכים וטפסים המועברים לקליטה ועיבוד ● לאחר שזוהה המידע הרגיש, ניתן להסתיר אותו ולמנוע את קריאתו על ידי מי שאינם מוסמכים לכך - תוך הצגת שאר חלקי המסמך באופן מלא, לצורכי עבודה

יבמ (IBM) חשפה מערכת תוכנה חדשה – Optim Data Redaction, שפותחה בין השאר במעבדת התוכנה של יבמ בישראל, להגנת נתונים ואבטחת השליטה באיכותם, ניטור איכות נתונים והבטחת פרטיות נתונים. התוכנה החדשה היא חלק מחבילה מקיפה של מוצרים ושירותים של יבמ, המיועדת לסייע לארגונים בטיפול בכמויות גדולות של נתונים.

טכנולוגיה שפותחה במעבדת התוכנה של יבמ בירושלים, בשילוב עם טכנולוגיה שפותחה בחברת גארדיום (Guardium) אשר הוקמה במסצ'וסטס על ידי יזמים ישראלים ונרכשה על ידי יבמ, מאפשרת למערכות InfoSpher לעקוב אחר איכות המידע הארגוני וזרימתו, ולספק התראות בזמן אמת אודות בעיות אפשריות.

פיתוח אחר של מעבדת התוכנה של יבמ בישראל, מערכת החסרת מידע Optim Data Redaction, יודע לזהות באופן אוטומטי מידע ארגוני רגיש הכלול במסמכים וטפסים המועברים לקליטה ועיבוד. לאחר שזוהה המידע הרגיש, ניתן להסתיר אותו ולמנוע את קריאתו על ידי מי שאינם מוסמכים לכך – תוך הצגת שאר חלקי המסמך באופן מלא, לצורכי עבודה.

ד"ר דני ילין, מנהל מעבדת התוכנה של יבמ בישראל, אמר, כי "הגידול העצום בכמויות המידע הזמינות באינטרנט ובמאגרי נתונים פנים-ארגוניים, יוצר משבר הולך וגובר בסוגיית ההגנה על מידע אישי רגיש. הבעיה הזאת משפיעה על כל אחד ואחד מאיתנו. לפני כשנתיים, התחלנו לחשוב על דרכים בהן נוכל להשתמש במומחיות אותה צברנו במעבדת התוכנה בתחום ניתוח טקסטים – על מנת לפתור את הבעייה הזאת. התוצאה של מאמץ החשיבה והפיתוח שנולד בתהליך הזה, היא גישה חדשה להגנה על מידע רגיש, הנכללת בהיצע המוצרים החדש של יבמ".

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים