"החזון: שהרשת תפעל כמו מכונית אוטונומית"

"הבעיה והאתגר של ארגונים כיום הם בכך שהם חווים מהפכה: הם עוברים ממצב בו הם ידעו איפה הנתונים - למצב מופשט של סביבה מרובת עננים - אתגר זה מציב כמה שאלות", כך אמר אבירם זרחיה, יועץ הנדסי, ג'וניפר ישראל

אבירם זרחיה, יועץ הנדסי, ג'וניפר. צילום: ניב קנטור

"המיכון בשכבת התקשורת כבר קורה בפועל. כעת יגיע השלב הבא – של הוספת חוכמה לרשת. ML, לימוד מכונה, ברשת יספק מידע על מה שקורה ברשת, ויביא לעוד נראות ולשיפור רמת אבטחת המידע. החזון הוא שהרשת תפעל כמו מכונית אוטונומית, משחק מילים המחבר בין SDN (ר"ת Self Driving Network) ו-Software Defined network (רישות מוגדר תוכנה). זהו חזון בר-מימוש", כך אמר אבירם זרחיה, יועץ הנדסי, ג'וניפר (Juniper Networks) ישראל.

זרחיה דיבר בכנס InfoSec18. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, מתקיים זו הפעם ה-19. הוא נערך היום (ב') באולם אירועים LAGO בראשון לציון בהשתתפות מאות מקצועני אבטחת מידע. הכנס דן השנה בנושא הגנת הפרטיות. את כנס InfoSec18 הנחו יהודה קונפורטס, העורך הראשי של אנשים ומחשבים, ואופיר זילביגר, שותף, מנהל מרכז הגנת הסייבר, BDO ישראל.

העולם היום אינו אחיד כבעבר

לדברי זרחיה, "הבעיה והאתגר של ארגונים כיום הם בכך שהם חווים מהפכה: הם עוברים ממצב בו הם ידעו איפה הנתונים – למצב מופשט, של סביבה מרובת עננים. אתגר זה מציב כמה שאלות, הנוגעות להיבטי אבטחת מידע ועמידה ברגולציות. העולם היום אינו אחיד כבעבר: יש מי שפועל רק בענן, יש מי שרק בדטה סנטר הפנימי, אולם רוב הארגונים פועלים בסביבה משולבת, בדטה סנטר ומחוצה לו, ובענן – בעולם מרובה-עננים. לנו יש היכולת לשפר את התפעול בעולם זה".

לדברי זרחיה, "אנו מספקים מענה לאתגר ההמשכיות העסקית, עם יכולת לעבודה, תפעול ואבטחת מידע בסביבה רב-עננית, שמעט עובדים מטפלים בה. אנו לא ספק ענן, כי אם ספק תשתיות הבונות ענן, ועושים זאת עם Contrail Enterprise Multicloud. היכולת שלנו לעשות זאת מתבססת על העובדה שיש לנו מערכת הפעלה אחת, המאפשרת לחבר את התשתיות בצורה פשוטה ויעילה".

"לא אכפת לנו מסביבת הענן שלכם ומהי תשתית הווירטואליזציה הקיימת במערך המחשוב הארגוני – אנו יודעים לעשות תזמור מבוסס מערכת פתוחה, לטובת תמיכה בסביבות רבות".

בהיבט אבטחת המידע, אמר זרחיה, "אנו עונים לאתגר של ייצור לוגיקה אחידה בכמה סביבות, ואנו עושים זאת לצד פישוט מערכי האבטחה ומתן מענה להלימה לרגולציות. אנו יודעים לתת מענה לצורך בניהול אחוד של סביבות מעורבות, כדי לענות לצורך בשיתוף של בינת ומודיעין האיומים".

מי רוצה מוח?

"את משולש אבטחת המידע, הכולל שלושה היבטים – עצירה ומניעת איומים, סריקה ניטור וזיהוי והתגובה בשל זיהוי –  אנו יודעים לתפעל ולתזמר באופן אוטומטי. אנו מציעים 'מוח', השולט על כל תשתיות הענן ועל כל הרכיבים, ומספקים יכולת ליצירת שפה אחידה של חוקה, על פני כל מי שעושה אבטחת מידע ברמת הרשת. זאת, לצד בניית מדיניות אחידה למשתמשי האינטרנט, באופן חוצה-עננים".

בדרך זו, סיכם זרחיה, "אנו עונים לאתגרי המנמ"רים, שהם זהים בכל מגזרי התעשייה שבהם הם פועלים: הצורך ביותר שליטה על מערכות ה-IT והתקשורת, עם אבטחת מידע לרוחב כל שכבות המחשוב, ועבודה בסביבה מרובת עננים".

"המיכון עונה גם לבעיית אבטחת המידע – הצורך לאבטח מערכות שלא פועלות דרך מחלקת ה-IT הארגונית, 'צל ה-IT', והצורך לאבטחת הנתונים, המערכות והאפליקציות בדטה סנטר הפנימי – וגם בענן לסוגיו. אנו היחידים המשלבים את עולמות הרשת עם האבטחה – ובאופן פתוח, עם תפישת Software Defined Secure Networks שלנו. נדרש לנהל את האבטחה ואת הרישות, ולעשות זאת באופן פתוח, ויש לנו היצע שלם של פתרונות לעולמות אלה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים