בתי הדין הרבניים יישמו מערכת תוכן ארגוני של Open Text; ההיקף הכספי: כ-250 אלף שקלים

המערכת הוטמעה בפורטל ניהול התיקים של בתי הדין הרבניים ודרכה מנוהל כל התוכן הלא מובנה ● כעת, כל מסמך שמגיע לבתי הדין הרבניים נסרק ומתויק בתוך מערכת Open Text, ומוצג למורשים לצפות בו דרך מערכת שיר"ה

בתי הדין הרבניים הטמיעו מערכת לניהול תוכן ארגוני של Open Text, המיוצגת בישראל על ידי טופ סולושנס מקבוצת טופ מערכות. המערכת הוטמעה בבתי הדין כחלק מפרויקט שיר"ה (שיפוט רבני), במסגרת זו, הוטמעה המערכת בפורטל ניהול התיקים של בתי הדין הרבניים ודרכה מנוהל כל התוכן הלא מובנה. היקפו הכספי של הפרויקט מוערך בכ-250 אלף שקלים.

כעת, כל מסמך שמגיע לבתי הדין הרבניים נסרק ומתויק בתוך מערכת Open Text, ומוצג למורשים לצפות בו דרך מערכת שיר"ה. לצורך כך פותח על-ידי אנשי טלדור וטופ סולושנס ממשק ייחודי, המקשר בין Open Text לבין מערכת שיר"ה. המערכת עובדת בהצלחה בבתי דין באשדוד, אשקלון, באר שבע, רחובות, נתניה ופתח תקווה ובימים אלה מושלמת הטמעתה בשאר בתי הדין הרבניים.

במסגרת פרויקט שיר"ה, המנוהל על ידי דור טכנולוגיות וממומש על-ידי חברת טלדור, מוקמת מערכת מיחשוב חדשה לבתי הדין הרבניים ומבוצע מיחשוב של תהליכי העבודה המרכזיים של הארגון. היקף הפרויקט הכולל הינו 18 מיליון שקלים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים