וויליאם מק'קרקן, המנכ"ל החדש של CA: "נרכוש חברות, כחלק מהמאבק ביבמ ואורקל"

CA עתידה להוציא 300 מיליון דולרים בשנה על מיחשוב ענן ואבטחת מידע - כך אמר מק'קרקן, המשמש גם כיושב ראש מועצת המנהלים של החברה ● "CA יכולה להגדיל את נתח השוק שלה בעולמות אלה, המצויים בצמיחה, מבלי להיות חברת חומרה, כמו כמה מהמתחרות שלנו", הוסיף

"כחלק מהאסטרטגיה שלנו במאבק ביבמ (IBM) ובאורקל (Oracle), יש להניח שנרכוש חברה אחת או שתיים בקרוב", אמר וויליאם מק'קרקן, מנכ"ל CA, בסוף השבוע. מק'קרקן, יושב ראש מועצת המנהלים של החברה, נבחר לאחרונה פה אחד לשמש גם כמנכ"ל שלה, במקום ג'ון סוויינסון, שפרש בסוף השנה שעברה.

לא לחינם מזכיר מק'קרקן את שתי החברות הללו: את יבמ הוא מכיר היטב, שכן עבד שם 36 שנים, ואת אורקל – בשל הרעש שעוררה בשבוע שעבר, לאחר אישור המיזוג הצפוי עם סאן (Sun). מיד עם מינויו לתפקיד, הבטיח מק'קרקן לאנליסטים ולעיתונאים כלכליים בארצות הברית, כי CA תשקיע מדי שנה 300 מיליון דולרים בתחומי מיחשוב ענן ורכישות של חברות תוכנה בעולם אבטחת המידע.

הרציונל לכך, לדבריו, הוא הרצון לחזק תחומים אלה בפעילות החברה, לצד העמקת החדירה שלה לעולם הווירטואליזציה, שמספקת ללקוחות ארגוניים יעילות רבה יותר. "CA יכולה להגדיל את נתח השוק שלה בעולמות אלה, המצויים בצמיחה, מבלי להיות חברת חומרה, כמו כמה מהמתחרות שלנו", אמר מק'קרקן, ורמז ל-HP, יבמ ואורקל – השחקנית החדשה בעולם החומרה.

"אנחנו רוצים להיות חברה המספקת מגוון הטרוגני של מוצרים, להיות 'הבחור-שמביא-את-הכול-יחדיו' למגרש", אמר מנכ"ל CA וסירב להתייחס לרכישות ספציפיות של חברות שתסייענה לו במטרה זו.

מק'קרקן הוסיף, כי ב-2009 השקיעה CA סכום של 200 מיליון דולרים לרכישות. הוא אף ציין את הרכישה של חברת אובליקור, שהייתה האחרונה בסדרת הרכישות של CA בשנה החולפת.

אובליקור היא חברת תוכנה ישראלית המתמחה בפתרונות SLM (ר"ת של Service Level Management). עתה, עם מגמת הכניסה של מיחשוב הענן, התחום הולך והופך לקריטי בארגונים. סכום הרכישה לא פורסם, אך גורמים בשוק העריכו אותו בכמה עשרות מיליוני דולרים. ל-CA יש בקופתה, נכון לסוף 2009, הר מזומנים של 2.6 מיליארד דולרים.

מק'קרקן, בן 67, הצטרף למועצת המנהלים של CA ב-2005, ומונה לתפקיד יושב ראש לא ביצועי ב-2007. לפני שהצטרף ל-CA, מילא מק'קרקן תפקידי ניהול רבים ביבמ, בין השאר בתפקיד מנכ"ל חטיבת המדפסות של החברה ומנהל שיווק עולמי בחברה הבת, IBM PC.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים