מוטי אליאב מונה למנכ"ל eBay ישראל

אליאב מונה לתפקיד אחרי שהצטרף לחברה לפני כשנתיים ● הוא יחליף את יובל מטלון, שפורש מתפקידו אחרי עשור ושוקל לפנות ליזמות פרטית

מוטי אליאב, המנכ"ל החדש של eBay ישראל. צילום: ענבל מרמרי

חילופי גברי בצמרת eBay ישראל: המנכ"ל הנוכחי, יובל מטלון, הודיע על פרישתו מניהול מרכז הפיתוח של החברה בארץ אחרי 10 שנים, ובמקומו ייכנס לתפקיד ביוני הקרוב מוטי אליאב.

מענקית ה-eCommerce נמסר כי מטלון הוביל את מרכז הפיתוח הישראלי בנתניה, המעסיק כ-330 עובדים, להצלחות בינלאומיות, שכוללות גם רכישת סטארטאפים ישראליים על ידי החברה האם.

לדבריו, "אחרי כמעט 10 שנים והרבה מאוד עשייה, החלטתי שזה הזמן הנכון להמשיך הלאה. בנינו תשתית מצוינת בישראל, אני מאמין ב-eBay ובאתר בארץ ומשוכנע שהוא ימשיך להתפתח ולהצליח". מטלון ציין כי הוא בוחן את מהלכיו הבאים, כולל פנייה ליזמות פרטית.

אליאב הוא בעל יותר משני עשורים של ניסיון בהובלת צוותי פיתוח תוכנה גלובליים. הוא החל את עבודתו ב-eBay ישראל לפני כשנתיים, כמנהל פיתוח תוכנה במרכז הפיתוח הישראלי. לפני כן עבד אליאב במגוון תפקידים, ביניהם מנכ"ל Limlight Networks ישראל, מנכ"ל GaiaMobile US וכן בתפקידי ניהול מו״פ בכירים ב-BMC Software וב-ServiceNow, בישראל ובארצות הברית. בתחילת דרכו עבד אליאב במשך כעשור ב-New Dimension Software, בתפקידים שונים, כשהאחרון שבהם היה אף הוא ניהול המו"פ.

תחומי ההתמחות שלו הם תוכנה כשירות (SaaS) ומחשוב ענן, פיתוח תוכנה לארגוני אנטרפרייז, BSM ו-ITSM, וניהול זהויות.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים