הסטארט-אפ Applitools גייס 31 מיליון דולר

הסכום שגויס ישמש את Applitools להגדיל משמעותית את מצבת העובדים בארץ ובחו״ל, להאיץ את הפיתוח ולבסס את מעמדה כמובילה בתחומה

אדם כרמי, ממייסדי Applitools. צילום: אילון יחיאל

הסטארט-אפ הישראלי Applitools, מוביל עולמי בתחום בדיקות תוכנה ויזואליות מבוססות בינה מלאכותית, גייס 31 מילון דולר בהובלת קרן ההון סיכון OpenView.

לצד OpenView, השתתפו בסבב ההשקעה הנוכחי גם משקיעים קודמים בחברה וביניהם: Sierra Ventures ,Magma Venture Partners ,iAngels ,La Maison.  בכך מגיע סכום ההשקעה ב-Applitools לכ-46 מיליון דולר.

הסכום שגויס כעת ישמש את החברה לבסס את מעמדה בשווקים הקיימים, להאיץ את התרחבותה בשווקים חדשים, להעמיק את יכולותיה בתחום הבינה המלאכותית, להרחיב את קו המוצרים לפלחי שוק חדשים ולהגדיל את המכירות והשיווק בעולם.

תגייס עשרות עובדים חדשים למטה בתל אביב

Applitools, הוקמה בשנת 2013 על ידי היזמים גיל סבר, המשמש כמנכ"ל החברה, אדם כרמי ה-CTO ומשה מילמן, ה-COO של החברה, והיא מהראשונות בתחום ה-AI Powered Visual Testing and Monitoring.

הטכנולוגיה שפיתחה החברה בודקת ומנטרת בעיות בממשקים של אתרים ואפליקציות עם הצרכנים, ובכך מונעת הפסדים כספיים גדולים, נטישת משתמשים, ופגיעה במותגים של החברות.

החברה פועלת מרמת גן וסן מתאו קליפורניה, ומעסיקה כיום כ-50 עובדים. בימים אלה, וכחלק מאסטרטגיית ההתרחבות הבינלאומית, Applitools צפויה לגייס עשרות עובדים חדשים שיצטרפו למרכז הפיתוח בישראל.

לדברי כרמי, "בעולם מרובה פלטפורמות, הפוטנציאל העסקי של Applitools עצום. אנחנו מציעים פתרון אוטומטי המבטיח את איכות חוויית המשתמש, בכל תווך דיגיטלי שבאמצעותו מתממשק הלקוח אל המותג, בין אם מדובר בגלישה באפליקציה באמצעות מחשב שולחני, טאבלט, או טלפון חכם".

"אפליקציות אינטרנט, כמו גם אתרים המותאמים לחוויית גלישה בטלפון הנייד, הם שלוחות של המותג, בדיוק כמו החנות הפיזית, ומחייבים ממשק מושלם וחף מפגמים וטעויות. ממשק המשתמש הוא קריטי עבור עסקים, מבחינה כלכלית ושיווקית, ותקינותו מהווה יתרון תחרותי משמעותי".

הטכנולוגיה של Applitools

המערכת שפיתחה Applitools, המבוססת על אלגוריתמים של בינה מלאכותית, מסוגלת לדמות את האופן שבו פועלים העין והמוח האנושיים, ולזהות בעיות הנגרמות על דפדפנים, מחשבים וטלפונים חכמים שונים. המערכת מתריעה באופן אוטומטי במקרה של בעיות או שינויים בממשק המשתמש לגורמים בארגון האמונים על פיתוח, בדיקה, וניטור של האתר או האפליקציה.

עד כה בדיקות וניטורים ויזואליים נעשו באופן ידני, שיטה שאינה מתאימה לקצב שחרור הגרסאות המהיר בפיתוח תוכנה מודרני, ואינה מסוגלת להתמודד עם מספר הצירופים העצום של דפדפנים, מערכות הפעלה, מכשירים שונים, גדלי מסכים שונים, המשמשים את הלקוחות והמשתמשים של האפליקציות השונות.

הפתרון שמספקת Applitools מאפשר לעשות אוטומציה מלאה לבדיקות ויזואליות על כל מאות הצרופים האפשריים הנ"ל, ולחברות לשחרר עדכוני גרסאות באופן מהיר, סדרתי, אוטומטי ו-"נקי", ולמעשה משנה את האופן שבו צוותי פיתוח עובדים בכל העולם.

ג'ים באום, שותף ב-OpenView, אמר היום כי "אנו נרגשים מהשותפות עם הצוות של Applitools. הם פיתחו פתרון לאחד מצווארי הבקבוק המשמעותיים ביותר שנותרו בתהליך פיתוח התוכנה בעולם המודרני, באמצעות  ניתוח ויזואלי מבוסס בינה מלאכותית".

עוד הוסיף באום כי "עבור ארגונים מודרניים, אינטרנט ויישומים ניידים מהווים את הפנים של המותג, ו-Applitools מספקת את שכבת המגן החיונית עבורם".

באום שהוביל את Netezza שנרכשה על ידי יבמ (IBM) בכשני מיליארד דולר, הצטרף כחבר מועצת המנהלים לחברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים