גרסה חדשה של Google Voice ל-iPhone

בניסיון לעקוף את החסימה של השירות בחנות היישומים של אפל, מי שמבקשים להשתמש בגרסה החדשה של Google Voice יכולים לעשות זאת דרך דפדפן האינטרנט, בניגוד לשאר היישומים שאותם יש להוריד מחנות App Store ● הגרסה החדשה מוצעת למכשירי iPhone 3.0 ומעלה ולמכשירים עם מערכת ההפעלה Web OS של פאלם

גוגל (Google) הציגה אתמול (ג') גרסה חדשה של שירות הטלפון באינטרנט Google Voice. בניסיון לעקוף את החסימה של השירות בחנות היישומים של אפל (Apple), מי שמבקשים להשתמש בגרסה החדשה של Google Voice יכולים לעשות זאת דרך דפדפן האינטרנט, בניגוד לשאר היישומים שאותם יש להוריד מחנות App Store.

בחודש יולי הודיעה גוגל, כי אפל פסלה את יישום Google Voice ואינה מאפשרת להוריד אותו מחנות App Store. הפרשה הדגישה את התחרות הגוברת בין שתי ענקיות ההיי-טק, וברשות התקשורת הפדראלית (FTC) אף ביקשו הבהרות משתי החברות. בזמנו מסרה אפל בתגובה כי היישום לא נפסל וכי בדיקתו נמשכת.

שירות Google Voice מאפשר לערוך שיחות טלפון בתעריפים נמוכים ובין השאר, להעביר אותן ממספר בודד למכשירים מרובים. אולם, יש לראות את הסכסוך על רקע התחרות הגוברת בין החברות, כאשר גוגל החלה להציע את מכשירי Nexus One שמתחרים במכשירי iPhone, ולפתח מערכת הפעלה שעשויה להתחרות ב-Mac של אפל. בחודש אוגוסט התפטר מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, ממועצת המנהלים של אפל.

גוגל מציעה כבר את שירות Google Voice לדפדפנים סלולריים, אך היא מציגה את הגרסה החדשה כ-"יישום אינטרנט" אשר מציע יכולות רבות מאלו שהוצעו בגרסאות הקודמות שפעלו בדפדפן. בין השאר, ניתן להאזין להודעות קוליות מתוך הדפדפן ואף לחייג במקלדת וירטואלית שמוצגת בחלון הדפדפן. הגרסה החדשה מוצעת למכשירי iPhone 3.0 ומעלה ולמכשירים עם מערכת ההפעלה Web OS של פאלם (Palm).

דוברת גוגל מסרה, כי החברה לא קיבלה עד כה שום עדכונים מאפל ביחס ליישום שהוגש לחנות App Store. לא ניתן היה לקבל תגובה מחברת אפל.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים