מנמ"ר? מעתה אימרו "מרכז שירות"

"על המנמ"ר להתאים ולהנגיש את היכולות הדיגיטליות החדשניות לעסק ולהפוך למרכז שירות - נגיש, זול ומהיר לכל צורך עסקי", כך אמרה אניה מונארד, סגנית נשיא ומנכ''לית Dell-EMC לאזור מרכז אירופה

אניה מונארד, סגנית נשיא ומנכ''לית Dell-EMC לאזור מרכז אירופה. צילום: ניב קנטור

"המנמ"ר צריך להתאים את מערכות המידע שלו לאתגרים העסקיים של החברה, להיות גורם מוביל בטרנספורמציה הדיגיטלית של ארגונו ורלוונטי להיבטים העסקיים בארגון. הוא נדרש לייצר יתרון תחרותי מול חברות חדשניות עם יכולות דיגיטליות", כך אמרה אניה מונארד, סגנית נשיא ומנכ"לית Dell-EMC לאזור מרכז אירופה.

מונארד דיברה בפתח כנס השותפים העסקיים השנתי שערך הסניף הישראלי של החברה אמש (ב') באולם קסטיאל בתל אביב, בהפקת אנשים ומחשבים. את האירוע הנחה לייזי גורדון, כדורסלן לשעבר, מוזיקאי וקומיקאי.

צילום ועריכת וידיאו: ליטל רובינשטיין

"המנמ"ר", אמרה מונארד, "נדרש לבצע התאמות מהירות לצרכים המשתנים של העסק ולייצר יתרון תחרותי מול המתחרים – המסורתיים והחדשים. עליו להתאים ולהנגיש את היכולות הדיגיטליות החדשניות לעסק ולהפוך למרכז שירות – נגיש, זול ומהיר לכל צורך עסקי".

לדבריה, "כוחה של Dell-EMC הוא ביכולת לתת ללקוחות הארגוניים את המוצרים הטובים בתחומם, כשהכל נמצא תחת קורת גג אחת – מתחנות הקצה, דרך הדטה סנטר ועד הענן".

מונארד ציינה ש-"2017 הייתה שנה טובה לחברה בכלל ולישראל בפרט, שנהנתה מגידול משמעותי". לדבריה, "השוק הישראלי מתפתח במהירות והוא אחד החזקים מבחינת הזדמנויות עסקיות, חדשנות ויזמות. יש לנו תכניות צמיחה שאפתניות להמשך השנה, ואני בטוחה שהסניף הישראלי ימשיך בביצועים הטובים שלו, בסיוע מערך השותפים החזק שלנו".

ארבעת עמודי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים

ליאור פוני, מנכ"ל Dell-EMC ישראל, אמר באירוע כי "היעד שהצבנו לעצמנו הוא להוביל את הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים. הדבר נעשה על בסיס ארבעה עמודים. האחד, טרנספורמציה דיגיטלית: מתן פתרון דיגיטלי לחברות, מבוסס תשתיות דיגיטליות, שייתן מענה לעסק ולדור המילניום בצורה נגישה יותר. השני, טרנספורמציה ל-IT. זה כולל חידוש של הדטה סנטר הקיים, תוך התבססות על טכנולוגיות חדשניות, דוגמת פלאש (Flash), כשהכל מוגדר תוכנה, SDX. זאת, על מנת לצמצם את היקף כוח האדם המטפל בניהול התהליכים, לעבור לניהול תהליכים באופן אוטומטי, להביא להפחתת הנדל"ן ולצמצום כמות האנרגיה הנצרכת בדטה סנטר. כך, ניתן להפנות את החיסכון לטובת השקעה בחדשנות. עוד כולל עמוד זה גם מעבר לפתרונות מבוססים שירותי ענן היברידיים".

ליאור פוני, מנכ"ל Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

ליאור פוני, מנכ"ל Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

"עמוד הפעילות השלישי של החברה", אמר פוני, "הוא השינוי בכוח האדם ובתחנות הקצה. טרנספורמציה זו מאפשרת לארגונים להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות, כך שכל עובד וכל תחנת קצה יוכלו להתחבר למערכות הארגון מכל מקום. לדוגמה, מנהלי מכירות אצל לקוחות, אדריכלים באזורי בנייה וחיילים בשדה הקרב".

"העמוד הרביעי בפעילות החברה הוא השינוי הנדרש בתחום אבטחת המידע. על מנת לאפשר לכל משתמש גישה לאפליקציות בכל מקום ובכל עת, יש לוודא שהאפליקציות והתשתיות שתחתיהן מאובטחות באופן שונה מאשר בעבר", ציין.

פוני אמר ש-דל טכנולוגיות היא "החברה היחידה שמסוגלת לתת פתרון מקצה לקצה, ולספק מענה לטרנספורמציה הדיגיטלית הנדרשת בארגונים. מדובר במסע שיש לעשות אותו צעד אחר צעד, אין במהלכו קיצורי דרך וקסמים".

הוא סיכם באמרו כי "השותפים העסקיים הם חוד החנית שלנו – זרוע המכירות והביצוע בשטח. בשנה האחרונה צמח היקף המכירות שלנו בנתון דו ספרתי – צמיחה גדולה יותר מאשר השוק המקומי. רכשנו מאות לקוחות חדשים, אנחנו מובילי שוק בתחומים רבים, ונמשיך בכך השנה. זוהי שנה מאתגרת, שאני בטוח שתהיה מוצלחת לא פחות מקודמתה. נעמיק את המכירות בקרב לקוחות קיימים ונגדיל את נתח השוק שלנו עם לקוחות חדשים. בהתאם – נגייס כוח אדם נוסף, כדי לתמוך בצמיחה".

לימור גולדשטיין, מנהלת שותפים עסקיים והפצה ב-Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

לימור גולדשטיין, מנהלת שותפים עסקיים והפצה ב-Dell-EMC ישראל. צילום: ניב קנטור

עוד דיברה באירוע לימור גולדשטיין, מנהלת שותפים עסקיים והפצה ב-Dell-EMC ישראל. היא אמרה כי "זו הייתה שנה טובה מאוד, בה הגדלנו את היקף המכירות שלנו באופן משמעותי והעמקנו את הקשר עם השותפים העסקיים. חשוב לעשות את הדברים כמו שצריך ולהתאים את השותף העסקי למגזר הנכון לו. זה הוכיח את עצמו ונמשיך לעשות זאת גם השנה".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים