ממלא מקום לסטלה הנדלר: קובי פז ינהל את בזק

פז ימלא את מקומה של המנכ"לית, שחשודה בתיק 4,000 ונמצאת במעצר בית ● הוא ייכנס לתפקיד באופן מידי וימשיך במקביל לנהל את החטיבה העסקית של חברת התקשורת

קובי פז, ממלא מקום מנכ"לית בזק. צילום: יח"צ

דירקטוריון בזק החליט אמש (ג') על מינויו של ראש החטיבה העסקית של החברה, קובי פז, כממלא מקום מנכ"לית החברה, סטלה הנדלר, שחשודה בתיק 4,000, נמצאת בימים אלה במעצר בית ומנועה על ידי בית המשפט מלשמש בתפקידה בשלב זה. הוא ייכנס לתפקיד באופן מיידי ובמקביל ימשיך לנהל את החטיבה העסקית של החברה.

פז ינהל את בזק בתקופה לא סימפטית, בלשון המעטה, שבמרכזה הפרשה על שמה, שבה חשודים בכירים בחברה במתן שוחד ובעבירות נוספות. שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, נמצא במעצר – בשלב זה עד יום ראשון, וסטלה הנדלר, המנכ"לית, ועמיקם שורר, מנהל הפיתוח העסקי, נמצאים במעצר בית. על פי החשד, אלוביץ' נתן שוחד שיש שמעריכים אותו בשווי של מיליארד שקלים לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בתקופה שהיה גם שר התקשורת, ובתמורה קיבלה בזק הטבות רגולטוריות. נתניהו מכחיש את הטענות. דבר נוסף שעומד בבירור על הפרק הוא מכירתה של יורוקום, בעלת השליטה בבזק, לאיש העסקים נתי סיידוף.

ההערכות כי פז ימונה לממלא מקומה של הנדלר פורסמו עוד בתחילת השבוע. הוא בעל ותק בחברה – עובד בה מזה 11 שנים, בהן הוא משמש כסמנכ״ל וראש החטיבה העסקית. לפז ניסיון של עשרות שנים בתחום התקשורת בשוק העסקי. טרם הצטרפותו לבזק הוא שימש כמנכ"ל DoubleU מקבוצת כלל תעשיות וכיו"ר אלקטל (Alcatel) ישראל. בין השנים 2002-2006 הוא כיהן כמנכ"ל אלקטל ישראל ולפני כן מילא שורה של תפקידים בכירים בנורטל (Nortel) המנוחה.

שמו של פז הוזכר לפני ארבע שנים כמועמד לתפקיד מנכ"ל בזק בינלאומי, במקומו של איציק בנבנישתי, שפרש ולאחר מכן מונה למנכ"ל פרטנר. בסופו של דבר מונה לתפקיד מוטי אלמליח.

בבזק מכהנים כיום תשעה סמנכ״לים, האחראים על החטיבה הפרטית, החטיבה העסקית, טכנולוגיות ורשת, שיווק וחדשנות, משאבי אנוש, תפעול ולוגיסטיקה, ייעוץ משפטי, תקשורת תאגידית, ורגולציה וכספים.

תגובות

(1)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

  1. שאול

    קובי הוא בעל ידע רב בתקשורת עם ניסיון רב שנים. סביר להניח שעם הניסיון והידע שלו (הן בתחום העסקי, המקצועי והניהולי - הוא יוכל להצעיד את בזק)

אירועים קרובים