מוטורולה תובעת את RIM בטענה להפרת חמישה פטנטים שלה

לטענת מוטורולה, במרבית המוצרים של RIM יש הפרה של לפחות אחד מהפטנטים הקשורים לטכנולוגיית Wi-Fi, לניהול יישומים, לממשק משתמש ולניהול צריכת החשמל במכשירים ● התלונה נובעת מכך ששתי החברות לא חידשו את הסכמי הרישוי הצולבים ביניהן, המאפשרים להן שימוש הדדי בטכנולוגיות האחת של השנייה

איך אומרים מוטורולה מוביליטי בסינית?

מוטורולה (Motorola) מצטרפת למאבק המשפטי בין חברות הסלולר: החברה פנתה בסוף השבוע ל-ITC (ר"ת International Trade Commission), ועדת הסחר הבינלאומי של הממשל האמריקני, וביקשה ממנה לאסור לייבא ולמכור במדינה את מכשיריה של יצרנית הבלקברי RIM. זאת, מכיוון שלטענת מוטורולה, RIM מפירה חמישה פטנטים שלה.

לטענת מוטורולה, במרבית המוצרים של RIM יש הפרה של לפחות אחד מהפטנטים הקשורים לטכנולוגיית Wi-Fi, לניהול יישומים, לממשק משתמש ולניהול צריכת החשמל במכשירים.

התלונה נובעת מכך ששתי החברות לא חידשו את הסכמי הרישוי הצולבים ביניהן, המאפשרים להן שימוש הדדי בטכנולוגיות האחת של השנייה. ההסכם האחרון הסתיים בדצמבר 2007, ומאז פברואר 2008 מנהלות שתי החברות התדיינויות משפטיות בבית משפט בטקסס.

לדברי ג'ונתן מייר, סגן נשיא בכיר לרישוי נכסים רוחניים במוטורולה, החברה שקלה לפנות לוועדת הסחר הבינלאומי בתלונה נגד RIM מזה זמן, מאחר ש-"החברות רחוקות מאוד מלהגיע לפתרון".

מייר הוסיף, כי ההחלטה של ועדת הסחר באם לפתוח בחקירה ניתנת כעבור כחודש, וכי אם יוחלט עליה, עשויה החקירה עצמה לארוך בין 12 ל-14 חודשים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים