"הענן הוא ההווה – מסייע להישרדות העסקית ומאפשר טכנולוגית"

"מנמ"רים נדרשים להבין כי הענן הוא גורם מעצים ארגונית - הוא זה שמסייע להם לפצוח במסע הדיגיטלי באופן מיטבי", כך אמרה רונית רובין, מנכ"לית AllCloud

רונית רובין, מנהלת אזור EMEA ב-AllCloud. צילום: צילום-פרסום

"כבר שנתיים מדברים על זה שהענן הוא העתיד. אז המצב השתנה: ארגונים חדלו מלשאול 'האם ענן" ושואלים 'מתי ואיך ענן'. יותר ויותר ארגונים הבינו את התועלות התפעוליות והעסקיות הטמונות בו, והחלו את צעדיהם שם. הוא זה המאפשר לארגונים לצלוח את המסע הדיגיטלי, מביא לצמצום עלויות ומאפשר טכנולוגית לפעול, בהצלחה, בעולם החדש – כי הוא מועיל להיבטים העסקיים של הארגון", כך אמרה רונית רובין, מנכ"לית AllCloud.

רובין דיברה בפתח כנס של החברה, שהתקיים היום (ג') בסינימה סיטי גלילות, בהפקת אנשים ומחשבים. בכנס השתתפו לקוחות החברה ושותפיה העסקיים. הכנס נשא את הכותרת AllCloud presents: Best of AWS re:Invent ונועד לעדכן את משתתפיו אודות החידושים והעדכונים השונים מכנס AWS האחרון שהתרחש בלאס-וגאס. הנחה אותו פלי הנמר, יזם ומנהיג אנשים ומחשבים.

צילום ועריכת וידיאו: יוסי ציפקיס

"ארגונים נדרשים להטמיע ולהתמודד מול מגמות טכנולוגיות רבות, מפתיעות לעתים, אשר מופיעות ומשפיעות בקצב גדול מבעבר. מנמ"רים נדרשים להבין כי הענן הוא גורם מעצים ארגונית, הוא זה שמסייע להם לפצוח במסע הדיגיטלי באופן מיטבי", אמרה רובין.

"ארגון הפועל דיגיטלית, מחובר עם לקוחותיו ועושה עימם את עסקיו בצורה שונה. רק ארגונים שישנו את האופן בו הם פועלים, יצליחו בעולם החדש. נדרש לעשות עסקים בצורה אחרת. בעידן בו אנו חיים, החברות המצליחות הן אלו שנולדו לעולם הדיגיטלי החדש, בענן – או כאלה ששינו את המודל שלהן ופנו לעבר הענן".

AllCloud , אמרה רובין, הוקמה לפני כעשור ופועלת בעולם הענן של AWS, גוגל (Google Cloud Platform), Salesforce ופתרונות ה-ERP של Netsuite מבית אורקל (Oracle). "אנו חברה המתמחה ומתמקדת בפתרונות הענן הציבורי", ציינה. "לשם כך אנו מעסיקים ומכשירים 140 מומחים מהטובים בישראל – שחיים ונושמים ענן. צברנו כבר ניסיון עם יותר מ-1,000 לקוחות ארגוניים, 1,500 פרויקטים ויותר מ-10 שנים של מתן שירותים בענן".

הראל יפהר, מנהל פעילות AWS ישראל. צילום: צילום-פרסום

הראל יפהר, מנהל פעילות AWS ישראל. צילום: צילום-פרסום

כך, אמרה רובין, "באחרונה זכינו במכרז של משרד האוצר לתשתיות CRM בענן, על פלטפורמת Salesforce. נפתח, נטמיע וניישם את המעבר לענן – בשלבים הראשונים בארבע יחידות אסטרטגיות במשרד האוצר".

לדבריה, "זהו פרויקט הדגל של מערכות המידע במשרד האוצר ל-2018 ומירב המשאבים יופנו לפרויקט זה. היעד החשוב בפרויקט, מעבר למעבר לענן, הוא החיבוריות והקישוריות בין כל היישומים ומערכות המידע הפועלות במשרד – וזה האתגר העומד בפנינו". לקוחות נוספים, ציינה, הם דואר ישראל, סלקום, משרד החינוך, אמדוקס, Gett, נייס (NICE), פלייטיקה (Playtika) ואודיוקודס (AudioCodes).

"אנחנו רוצים להיות ארבעה צעדים קדימה מבחינה טכנולוגית", סיכמה רובין, "על מנת להניע את העסקים קדימה – בהיבטי הארכיטקטורה המחשובית, ביישום ולא פחות חשוב – בהטמעה ובאספקת שירותים מנוהלים. ארגונים רבים כבר עשו את המסע לארגון הדיגיטלי, מסע המבוסס מעבר לענן. עליהם לרכז את המשאבים והאנרגיה שלהם בניהול העסקים – ולא בניהול התשתיות. הענן הוא היצע נרחב של טכנולוגיות, מוצרים ושירותים – וכל אחד יכול לצרוך את הטכנולוגיה בדרך הנוחה לו, מבלי להמציא אותה מאפס".

הראל יפהר, מנהל פעילות AWS ישראל, אמר כי לפני שבועות אחדים ערכה ענקית הענן את כנס הלקוחות השנתי שלה בלאס וגאס.

"בכנס השתתפו 43 אלף לקוחות, ונערכו בו יותר מ-1,000 מסלולים טכנולוגיים. במהלך שנת 2017 הוכרזו יותר מ-1,400 שירותים ורכיבים חדשים – עשרות מהם הוכרזו בכנס".

לדברי יפהר, "המנמ"רים נדרשים להיות מעורבים בצמיחה העסקית של הארגונים שלהם, ועליהם לתת פתרונות מבוססים על מידע, ובתקציבים נמוכים. הדרך לממש את האתגר היא לעשות זאת בענן. לכן, עליהם להתרכז בהיבט העסקי – ולא בתשתיות".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים